וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם הסמל של נצח ישראל": תחנת המשטרה בשדרות הוקמה מחדש

12.10.2023 / 18:47

חמישה ימים לאחר הקרב המדמם, הוקמה תחנה חדשה במיקום זמני בעיר. בטקס לקחו חלק השר איתמר בן גביר ("בלעדיכם האויב היה מגיע עד תל אביב") וראש העיר אלון דוידי: "נדאג שהאיזור הזה יכפיל את עצמו". מפקד התחנה דביר הרובס: "זה מסר שאנחנו פה ולא נוותר"

בווידאו: חנוכת תחנת המשטרה הזמנית בשדרות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

כשעין אחת דומעת והשנייה מלאה בגאווה, חנכו היום (חמישי) שוטרי תחנת שדרות את מיקומם החדש. בכניסה לתחנה הנרות כבר דולקים לזכר חבריהם שנרצח בקרב על תחנת שדרות. ספר התורה החדש נכנס לאחר שהספר הישן נשרף בתחנה הישנה.

השר לביטחון פנים איתמר בן גביר אמר בטקס: "לפתוח תחנה חדשה בשבוע על טובי שוטריה זה רגע של כאב שורף, ובו בעת התעלות והשראה בשרשרת הדורות של דוד המלך, דרך קרבות הגבורה של עם ישראל בארצו, כך גם ביום שמחת תורה האחרון. כאן בעוטף עזה, בתוך כל החושך הגדול, באפלה ובשכול, בלטו דווקא שוטרי משטרת ישראל, חיילי צה"ל ואזרחים שעמדו מול חלאות האדם. מדינה שלמה נעתקה, בקרבות הירואיים שהגנתם על הבית.

"אתם מניפי דגל התקומה, אתם הסמל של נצח ישראל. בלעדיכם האויב היה מגיע עד תל אביב וממשיך לבצע בילדים שלנו, בזקנים שלנו. אני גאה להיות השר במשטרה. איזה לוחמים מסורים יש לנו. אנחנו מקימים מחדש את התחנה, במהרה נשקם ונגייס ובעזרת השם אנחנו ננצח. אנחנו במלחמה - החמאס והג'יהאד האיסלמי ישלמו על מה שהם עשו. כולנו מגויסים כדי לשים סוף לממשיכי דעאש. המדינה הזאת, כמו אחרי השואה, קמה להיות המגן לעם היהודי. חייבים לקטוש את החמאס. לכל אותם מחבלים אין זכות קיום".

חנוכת תחנת המשטרה הזמנית בשדרות 12.10.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
""אתם מניפי דגל התקומה, אתם הסמל של נצח ישראל"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי אמר בטקס: "הקרב על תחנת המשטרה וזה שהמחבלים הגיעו לשם והשוטרים נלחמו שם - להערכתי זה הציל חיים של רבים מתושבי העיר. אני רוצה להודות לשוטרים, לשוטרות, לקצינים, לתושבי העיר, כיתות הכוננות וכוחות ההצלה. את שדרות הספידו הרבה פעמים, אמרו שלא נצליח. צריך להשמיד את החמאס והג'יהאד, אבל אני בטוח שאזרחי ישראל והמנהיגות נדע למצוא את כל הכוחות להפריח את האיזור. זאת תחנה זמנית מבחינתי, אנחנו רוצים שהתחנה תחזור למרכז העיר שדרות. מדינת ישראל תנצח ואז נדאג לשקם כדי שהאיזור הזה יכפיל את עצמו".

אחד מהשוטרים שנלחם על התחנה סיפר בכאב על יום השבת השחור: "בסיום משמרת לילה התחיל מטח ראשון, לאחר מספר דקות קיבלנו שיחה כי מחבלים חדרו לארצנו. תוך מספר דקות שמענו מחבלים מחוץ לתחנה. נלחמנו בכל כוחנו נגד הטילים, הרימונים והירי עם האמצעים הדלים שהיו בידינו. המסר החשוב ביותר הוא שביום שבת השחור גיליתי כמה שוטרי תחנת שדרות אמיצים, משפחה אחת".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חנוכת תחנת המשטרה הזמנית בשדרות 12.10.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אנחנו רוצים שהתחנה תחזור למרכז העיר שדרות. מדינת ישראל תנצח ואז נדאג לשקם כדי שהאיזור הזה יכפיל את עצמו"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דביר הרובס, מפקד תחנת שדרות, הוסיף: "ביום שבת התחילה מתקפת טילים וחדירת מחבלים, בני העוולה החלו בתקיפה מאסיבית על התחנה. השוטרים הגיבו בתעוזה ובאומץ רב וכל זאת כדי לשמור על הבית. השוטרים הגנו אחד על השניה בגופם ועד הדקה האחרונה נלחמו. המשימה לא פשוטה, שוטרים שלי - אני רואה את החוסן שלכם, עושים מה שנדרש ללא תלונות. הקמת התחנה זה מסר שאנחנו פה ולא נוותר. עם ישראל חי וקיים".

מפקד מרחב דרום, אמיר כהן: "אני מגיע מביקור פצועים. לכולם יש בקשה אחת - 'תנצחו אותם', ואנחנו מתכוונים לנצח אותם בכל מקום ובכל זמן. החברה הישראלית עוברת שעות קשות וגם אנחנו. אנחנו לא נשברים. שלא יהיה ספק לאויבנו - ישראל תנצח. תחנת שדרות תשוב להיות מהטובות ביותר. אנחנו קמים, מסתערים ומנצחים. שמונה שוטרי תחנת שדרות שנהרגו בתחילת הקרב הם סמל - אתם השוטרים גיבורי התהילה. ללא אתם, היו נרצחים אזרחים רבים. אני גאה בכם - עם ישראל גאה בכם. אנחנו במצב מלחמה ולפנינו תקופה קשה".

חנוכת תחנת המשטרה הזמנית בשדרות 12.10.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"המסר החשוב ביותר הוא שביום שבת השחור גיליתי כמה שוטרי תחנת שדרות אמיצים, משפחה אחת"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המפכ"ל קובי שבתאי: "כוחות הביטחון חדורי מטרה למען השבת הביטחון לתושבי המדינה. אנחנו עם של נצח - ועם של נצח לא מפחד מדרך ארוכה. אנחנו נחסל את אויבנו. כוחות הביטחון מגנים בגופם על אזרחי מדינת ישראל, הותרו לפרסום 47 מהם. סיפורי הגבורה של השוטרים יירשמו בדפי ההיסטוריה של מדינת ישראל. אנחנו ממשיכים בכל הכוח. עם תחילת הלחימה תחנת שדרות הפכה לשדה קרב - חילופי האש נמשכו שעות. שוטרי התחנה נלחמו בגבורה על חייהם וחיי אזרחי ישראל. כשראיתי את תוצאות ההרס בתחנת שדרות וידעתי שהתחנה חייבת לקום בהקדם. תחנת משטרה היא סמל שלטון, סמל של ריבונות - הסמל לעוצמה ולתקומה. כוחותינו נלחמים נגד אויב נתעב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully