וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה הוא לא ציפה: השאלה של ניסים ואטורי לאילון מאסק

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 16:54

האיש העשיר בעולם והבעלים של X (טוויטר לשעבר) נפגש עם רה"מ נתניהו, סייר בעוטף עזה וצפה ב"סרט הזוועות" - אך כשנתקל בח"כ ואטורי במסדרונות הכנסת, הותקל בנושא אחר. ואטורי מיהר לעצור את מאסק, ללחוץ את ידו לטובת תמונה משותפת - וכדי לברר מדוע חשבונו ב-X נחסם

בווידאו:ח"כ ניסים ואטורי שאל את אילון מאסק מדוע הוא חסם אותו בטוויטר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

אילון מאסק, הבעלים של X (טוויטר לשעבר), טסלה ו-SpaceX, הגיע היום (שני) לביקור בישראל, במהלכו נפגש עם רה"מ בנימין נתניהו, סייר בעוטף עזה וצפה ב"סרט הזוועות" מהטבח שביצע חמאס ב-7 באוקטובר. אולם את ח"כ ניסים ואטורי, שפגש את האדם העשיר בעולם במסדרונות הכנסת, עניינו דברים אחרים.

ואטורי מיהר לעצור את מאסק כשהגיע למשכן הכנסת, לחץ את ידו לטובת תמונה משותפת - וגם ל"סגירת חשבונות": חבר הכנסת שאל מאסק מדוע חסם את חשבונו ברשת החברתית שבניהולו. חשבונו של ואטורי, סגן יו"ר הכנסת וחבר ועדת חוץ וביטחון, נחסם בעקבות פוסט שפרסם ובו קרא "לשרוף את עזה עכשיו, לא פחות". הפוסט נמחק וחשבונו נחסם, בטענה שהפר את הכללים של הרשת. עוד מוקדם לקבוע אם התקרית תכה גלים כמו הסלפי המפורסם של אורן חזן עם דונלד טראמפ, אך המבוכה נראתה בבירור על פניו של מאסק, אדם שידוע גם הוא באמירותיו השערורייתיות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הציג למיליארדר אילון מאסק את זוועות טבח ה-7 באוקטובר, קיבוץ כפר עזה.  27 בנובמבר 2023. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהו הציג למיליארדר אילון מאסק את זוועות טבח ה-7 באוקטובר, קיבוץ כפר עזה. 27 בנובמבר 2023/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

מאסק ייפגש מחר עם נשיא המדינה יצחק הרצוג ומשפחות החטופים והנרצחים. "אילון מאסק שמע ממ"מ ראש מועצת שער הנגב יוסי קרן ומנציג דובר צה"ל ליעד דיאמונד סקירה על הטבח בקיבוץ", נמסר מטעם לשכת ראש הממשלה. "רה"מ נתניהו ואילון מאסק הלכו לבית משפחת ליבשטיין, שם שמע מאסק על סיפור הגבורה של אופיר ליבשטיין ז"ל, ראש המועצה שנרצח בבוקר ה-7 באוקטובר בחילופי אש עם מחבלים שחדרו לקיבוץ".

כמו כן, מאסק וראש ממשלה המשיכו לבית משפחת עידן, שם שמע מאסק על סיפור המשפחה של הילדה אביגיל עידן בת 4, שהוריה נרצחו והיא נחטפה לעזה ושוחררה אתמול משבי חמאס. "בבית המשפחה הוצגו ע"י נציג דובר צה"ל תמונות שצולמו ימים אחדים לאחר הטבח. לסיום, עברו ראש הממשלה ואילון מאסק לשכונת הצעירים בקיבוץ, שספגה את מירב האש בזוועות ה-7 באוקטובר".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
ניסים ואטורי בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
ואטורי/ראובן קסטרו

הביקור בישראל עשוי לסייע למאסק בשיקום תדמיתו מול הקהילות היהודיות בעולם, לאחר שהביע הסכמה עם ציוץ אנטישמי ב-X שבו נכתב כי "יהודים מעוררים שנאה כלפי המערב הלבן, אותה שנאה שהם טוענים שמופנית כלפיהם". בעקבות כך, בחודש האחרון עשרות תאגידים ומותגים גדולים, בהם אפל, דיסני ו-IBM - עצרו את הפרסום ברשת החברתית.

לפי המסמכים הנוגעים לקמפייני הפרסום, החברה נמצאת במצב קשה יותר מכפי שהעריכו עד כה - יותר מ-200 חברות כמו Airbnb, אמזון, קוקה קולה ומיקרוסופט, עצרו או שוקלות לעצור את הפרסום שלהן ברשת החברתית. המסמכים מגיעים מצוות המכירות של X ונועדו לעקוב אחר ההשפעה של כל ההפסדים מפרסום החודש, כולל אלו של חברות שכבר הקפיאו את הפרסום ואחרות שעשויות לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully