וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלפי של אורן חזן עם טראמפ מסעיר את העולם: "מוזר ומביך"

תקרית הצילום המנוגדת לפרוטוקול הטקס בנמל התעופה בן גוריון גנבה את הפוקוס מביקור נשיא ארצות הברית בישראל. כל כלי התקשורת שסיקרו את האירוע כינו אותה מביכה והרחיבו על העבר המפוקפק של הח"כ

עריכה: יאיר דניאל

צילום הסלפי של ח"כ אורן חזן עם נשיא ארצות הברית הצליח היום (שני) לגנוב את הכותרות של ביקור דונלד טראמפ בישראל - גם בכלי תקשורת בעולם. הסלפי שעומד בניגוד לכל חוקי הפרוטוקול עורר גם את חמתם של בכירים בליכוד ובלשכת ראש הממשלה ואף תויג כך בעיתונים שונים המסקרים את הביקור.

באתר "וושינגטון פוסט" תוארה התקרית "אלתור שלא בתסריט" ואילו את חזן "מחוקק שנוי במחלוקת". "טראמפ שמר על ארשת פנים רצינית", ציינו בעיתון האמריקני. בהמשך הידיעה פורטה בהרחבה ההיסטוריה המפוקפקת של ח"כ חזן, ואוזכר גם התחקיר על חזן בחדשות 2 שחשף את פעילותו השנויה במחלוקת בבורגס בטרם הפך לחבר כנסת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מביך". עיתון "וושינגטון פוסט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

באתר הרשת ההולנדית RTL פרסמו את תמונתו של חזן לצד הכיתוב: "גם חברי פרלמנט בישראל הם אנשים רגילים. ח"כ בתל אביב לא יכול היה להתאפק וצילם סלפי עם נשיא ארצות הברית. ראש הממשלה נתניהו לא נראה שמח במיוחד".

ברשת ABC האמריקנית זכה חזן לכותרת: "טראמפ התקבל בסלפי ובפוליטיקה עם הגעתו לישראל". ברשת הם ציינו: "תוך שהוא צועד על השטיח האדון טראמפ התקבל בישירות הישראלית הידועה. המחוקק אורן חזן ממפלגתו של נתניהו, בעל עבר של התנהגות שאינה הולמת, הצליח להגניב את הטלפון שלו ולצלם סלפי כשטראמפ לא נראה היה משועשע. נתניהו ניסה, ולא בהצלחה, להזיז את זרועו של חזן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתר RTL ההולנדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעיתון "מיאמי הארלד" ציינו כי המחוקק הישראלי אורן חזן "דחף את עצמו" לסלפי עם טראמפ וכי נתניהו לא הצליח למנוע זאת ממנו. בהמשך הכתבה צוין כי חזן עצמו עמד בשנתיים האחרונות בפני האשמות בגין הטרדות מיניות, סרסרות וטענות על שימוש בסמים.

"מוזרה", כונתה התקרית באתר הטכנולוגיה "גיזמודו". "העניינים החלו להיות מוזרים כאשר במהלך לחיצות הידיים הפוליטיקאי הישראלי אורן חזן רצה סלפי עם טראמפ. הדבר לקח לחזן כל כך הרבה זמן, עד שראש הממשלה נתניהו ניסה לדחוף אותו הצדה". בהמשך הטקסט כונה האירוע "ביזאר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
RT הרוסי ציין את התקרית בכתבתו על הביקור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הביך את נתניהו". "דיילי מייל"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מבוכה לאומית". חזן בצהובון "סאן"/מערכת וואלה!, צילום מסך
נחיתת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בישראל, שדה התעופה בן גוריון, תל אביב 22 במאי 2017. פייסבוק, צילום מסך
הסלפי שהסעיר את העולם/צילום מסך, פייסבוק
ח"כ אורן חזן ניסה לעשות סלפי עם נשיא ארה"ב; נתניהו ניסה למנוע את המבוכה, ללא הצלחה. מערכת וואלה! NEWS
אמן הסלפי בפעולה/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully