וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה שלמה שהתרסקה: האב והבת הבכורה נרצחו, האמא ושאר הילדים עדיין בעזה

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 17:19

עוד יום עבר, וחן אלמוג גולדשטיין והילדים אגם בת ה-17, גל בן ה-11 וטל בן ה-8 עדיין נמצאים בשבי בעזה. אב המשפחה נדב, והבת הבכורה ים בת ה-18, נרצחו במתקפה בשבת ה-7 באוקטובר. המוטו של משפחת גולדשטיין הוא "את הבית לא עוזבים בשום צורה ובשום מקרה"

חטיפת פצועים לתוך שיפא/דובר צהל

הטרגדיה של משפחת גודלשטיין: חן אלמוג גולדשטיין והילדים אגם בת ה-17, גל בן ה-11 וטל בן ה-8 עדיין נמצאים בשבי בעזה. אב המשפחה נדב, והבת הבכורה ים בת ה-18, נרצחו במתקפה בשבת ה-7 באוקטובר. הקשר היחיד עם המשפחה התנהל במשך שעות בוואטסאפ על ידי ים, האחות הבכורה שנרצחה. המוטו של משפחת גולדשטיין הוא "את הבית לא עוזבים בשום צורה ובשום מקרה".

חן היא עובדת סוציאלית במקצועה, חובבת מוזיקה ומכורה לספורט. אגם עבדה כבייביסיטר לתינוקות בקיבוץ וגל חי ונושם ספורט, שוער כדורגל וחובב כדורסל שבקיא בשחקנים ובסטטיסטיקות בארץ ובעולם. טל אמור לחגוג יום הולדת בחודש דצמבר.

משפחת גולדשטיין אלמוג מקיבוץ כפר עזה: האם חן אלמוג-גולדשטיין (48) ובניה אגם (17), גל (11) וטל (9) חטופים בעזה. האבא נדב והבת ים נרצחו בביתם. באדיבות המשפחה
משפחת גולדשטיין אלמוג מקיבוץ כפר עזה: האם חן אלמוג-גולדשטיין (48) ובניה אגם (17), גל (11) וטל (9) חטופים בעזה. האבא נדב והבת ים נרצחו בביתם/באדיבות המשפחה

עומרי אלמוג, אחיה של חן, סיפר לפני כחודש בריאיון לרדיו 103FMעל תחושותיו בעקבות הטרגדיה המשפחתית האיומה. "עוברים את הימים בקושי. אתה קם בבוקר איתם והולך לישון איתם, הם כל היום לנגד עיניך" הוא תיאר בכאב, "אני חושב על חן, היא בעצם אלמנה, אימא שכולה וחטופה עם 3 ילדים, יושבת באיזה מקום בתוך הרצועה הקטנה הזאת.

"אני מנסה לשדר לה כוחות, אבל הסיפור הזה הוא מעבר לכל דמיון. אני לא יודע מה היא יודעת וחושבת, אני יודע שהיא חזקה. יש פה שתי משפחות, גם משפחת גולדשטיין, ההורים של נדב, שגם אין להם בית, הבית שלהם נשרף. וההורים שלי, שאנחנו שני אחים בסך הכול ואני הפכתי ברגע אחד להיות בן יחיד והילדים שלי הפכו להיות הנכדים היחידים שאפשר לגעת בהם, אבל אני לפחות מנסה לתעל את כל האנרגיה שלי ואת כל הכעסים שלי לעשייה ולהיפגש עם אנשים ולדבר עם העולם - כי יש פה בעיה עולמית ואני חושב שאנחנו לא מספיק מעירים את העולם לתוך הבעיה הזאת - חמאס זה ארגון שאין לו זכות קיום ושותף עם האנושות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
חן אלמוג גולדשטיין. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חן אלמוג גולדשטיין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גל וטל גולדשטיין שנחטפו לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גל וטל גולדשטיין שנחטפו לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אגם גולדשטיין שנחטפה לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אגם גולדשטיין שנחטפה לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

זו לא הפעם הראשונה שהמשפחה נפגעת מאירוע טרור - לפני 20 שנה התרחש פיגוע ההתאבדות רצחני במסעדת מקסים בחיפה, בו נרצחו 21 בני אדם, ביניהם חמישה מבני משפחת אלמוג: סא"ל (מיל') זאב אלמוג (אברוצקי) (71), לשעבר מנהל בית הספר לקציני ים, רעייתו רות (70), בנם משה (מושיק) אלמוג (43) והנכדים תומר אלמוג (9) ואסף שטייר (10) ז"ל.

"אני בא ממשפחה שנתנה הכל למדינה ושילמה מחירים מאוד כבדים", אמר עומרי אלמוג, "גם בפיגוע במסעדת מקסים שהמשפחה שלנו נרצחה בו לפני 20 שנה וגם עכשיו - וזה מה שנשאר לנו. אנחנו סומכים על כך שהמדינה מבינה היום שאם היא לא תחזיר את החטופים תהיה פה בעיה גדולה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully