וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילה בת ה-13 ששוחררה אמש משבי חמאס: "הפרידו ביני לבין אמא יומיים לפני השחרור"

26.11.2023 / 15:45

הילה רותם שושני אמרה למשפחתה כי אימה, רעיה רותם, הייתה עמה במשך כל תקופת השבי. בנוסף טענה כי מצבה של רעיה היה טוב. יאיר רותם, דוד של הילה ואחיה של רעיה: "דורשים מחמאס והמתווכים להחזיר את רעיה הביתה"

אחיה של רעיה, שעדיין בשבי: "עד לפני יומיים מצבה היה תקין"/יותם רונן

הילה רותם שושני בת ה-13, ששוחררה אתמול (שבת) מהשבי בעזה במסגרת פעימת השחרור השנייה, סיפרה למשפחתה אחרי השחרור: "אימא הייתה איתי כל תקופת השבי. החמאס הפריד בינינו יומיים לפני השחרור. מצבה של אימא היה טוב".

רעיה רותם ובתה הילה שנחטפו לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הילה ורעיה. הילדה שוחררה, האמא עדיין בשבי בעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יאיר רותם, דוד של הילה רותם שושני ואח של רעיה אמא של הילה, אמר היום בהצהרה בביה"ח שיבא: "הילה חזרה אתמול הביתה ואנחנו מאוד שמחים שהיא פה. היא מרגישה יחסית טוב. אנחנו רוצים בהזדמנות זו להודות לצוות הרפואי בתל השומר, לצבא שעוזרים בכל מה שאנחנו צריכים ולמטה החטופים שעושה עבודה מדהימה.

"הילה חזרה ללא אמה רעיה. זו הפרה בוטה של ההסכם עם חמאס שנעשה בתיווך קטאר ומצרים. אנחנו דורשים מחמאס והמתווכים להחזיר את רעיה הביתה כפי שהתחייבו מיד. בניגוד לפרסומים, הילה מספרת שהיא הייתה בשבי עם אמא שלה ואמילי הנד. עד לפני יומיים אנחנו יודעים שמצבה של רעיה היה תקין. אנחנו מצפים מחמאס שמצבה ימשיך להיות תקין. מחר יש להילה יום הולדת 13. אמא שלה הבטיחה לה שהיא תכין לה עוגה של ביסקוויטים. חוץ מהילה, כל החטופים אנחנו רוצים לראות אותם בבית עכשיו".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

הילה רותם שושני בת ה-13 נחטפה יחד עם אמה, רעיה בת ה-54, מהממ"ד בביתן בקיבוץ בארי. בבוקר השבת השחורה ב-7 באוקטובר, הצליחה הילה לברוח מביתה שבקיבוץ בארי, אולם מחבלי החמאס תפסו אותה בזמן שהתחבאה בתוך שיח. אימה, רעיה, הספיקה לכתוב לאחיה כי היא והילה נחטפו.

לאחר ששוחררה רמי שושוני, אביה של הילה, עשה את הדרך הארוכה לכרם שלום כדי להתאחד עם בתו.

הילה רותם שושני ששוחררה משבי חמאס נפגשת עם דודה במעבר כרם שלום. דובר צה"ל
הילה רותם שושני ששוחררה משבי חמאס נפגשת עם דודה במעבר כרם שלום/דובר צה"ל

"הילה שלנו, כמה שטוב שבאת הביתה", התרגשה רוני ליכט רותם, קרובת משפחתה של הילה. ממטה המשפחות נמסר על הילה כי היא "ילדה חברותית, טובת לב, אוהבת לבלות, להעלות סרטונים לטיקטוק, לאכול סושי ולרכב על סקייטבורד". בימים שלפני השבת הארורה, בילתה הילה בקוריאה ותאילנד בחתונת דוד שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully