וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביגיל בת ה-4 עדיין מוחזקת בעזה - וגם ביידן "מחזיק אצבעות" שתחזור

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 15:01

הוריה של אביגיל, רועי וסמדר, נרצחו במתקפת חמאס ב-7 באוקטובר. אחיה, מיכאל ועמליה, ניצלו מהטבח, והיא הספיקה לברוח לשכניה ומשם נחטפה איתם. ביום שישי האחרון אביגיל חגגה את יום הולדתה הרביעי בשבי

בווידאו: תיעוד של 13החטופים הישראלים מגיעים למעבר רפיח/צילום: רויטרס ו-alqaheranews

אביגיל עידן, שנחטפה לרצועת עזה על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, ציינה ביום שישי את יום הולדתה הרביעי. בטרם הפעימה הראשונה של עסקת החטופים, נשאל נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אם אביגיל תהיה בין המשוחררים הראשונים, ועל כך השיב: "אני מחזיק אצבעות". עם זאת, מאוחר יותר התברר שגם אחרי שתי פעימות - אביגיל עדיין מוחזקת ברצועה.

לכל העדכונים על המלחמה

הוריה של אביגיל, רועי שעבד כצלם באתר ynet וסמדר, נרצחו ביום המתקפה. כשבועיים לאחר המתקפה אותרה גופתו של האב, והוא הובא למנוחות יחד עם רעייתו סמדר בכפר הרי"ף. האחים מיכאל בן ה-9 ועמליה בת ה-6 ניצלו מהטבח. אביגיל הספיקה לרוץ לבית משפחת ברודץ' כדי להסתתר מהמחבלים, אך נחטפה משם יחד עם אם המשפחה הגר וילדיה עופרי, יובל ואוריה.

אביגיל עידן. באדיבות המשפחה
אביגיל עידן/באדיבות המשפחה

היועץ לביטחון לאומי של הנשיא האמריקני, ג'ייק סאליבן, אמר היום (ראשון) לרשת NBC כי "יש לנו סיבה להאמין שאזרחית אמריקנית אחת לפחות תשוחרר היום", והתייחס גם לאביגיל: "אנחנו מקווים שהיא תשוחרר, אבל אי אפשר לאשר זאת סופית".

אתמול שוחררו 13 ישראלים שהוחזקו ברצועה מתחילת המלחמה, בהם שישה ילדים. הם עברו הערכה רפואית ראשונית על ידי הצלב האדום, ולוו לבתי החולים בישראל למפגש עם משפחותיהם. בין המשוחררים, חמישה בני משפחה אחת, ושני אחים שאיבדו את אמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully