וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים ומאושרים, כמו שילדים צריכים להיות: חבריו של אוהד מונדר ביקרו אותו בבית החולים

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 16:54

חבריו הטובים של אוהד מונדר, ששוחרר אתמול משבי החמאס בעזה, הגיעו לבקר אותו בבית החולים. החברים שיחקו יחד, אכלו פיצות וגלידות, וגם שמעו מאוהד כיצד עברו אותם ימים נוראיים בשבי החמאס. "הוא סיפר שכתב יומן, אבל אמא שלו זרקה אותו כי פחדה שזה יסכן אותם"

לפני 13 ימים רומי דור בן התשע, חברו של אוהד מונדר-זכרי, התראיין לוואלה! וסיפר על הציפייה לשובו. היום (שבת) הוא הגיע לבקר אותו בבית החולים יחד עם שישה חברים נוספים. החברים הגיעו אל בית החולים בו נמצא אוהד, שיחקו איתו, נהנו מפיצה וגלידות, ובעיקר שמחו לראות אותו בחזרה. "הוא סיפר לנו את כל הסיפור. איך הוא נחטף ואיך הוא שוחרר. לא האמנתי שזה יקרה כל כך מהר"

אוהד מונדר עם חבריו. 25 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חבריו של אוהד מונדר מבקרים אותו בבית החולים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"זה היה מרגש. אתמול אימא העירה אותי ב-12 בלילה כי אוהד רצה לדבר איתי בשיחת וידאו והזמין אותי לבוא לבקר אותו, סיפר רומי, "באנו לשם כמעט כל החברים. שיחקנו איתו משחקים, פלונטר ומחבואים, אכלנו פיצה והוא סיפר לנו את כל הסיפור. איך הוא נחטף ואיך הוא שוחרר. הוא סיפר שבזמן שהיה חטוף הביאו אליו ילדים נוספים ששיחק איתם, והוא כתב יומן, אבל אמא שלו הבינה שזה יכול לסכן אותם וזרקה את היומן".

רומי נזכר בשיחה הקודמת שלו עם וואלה. "כשדיברנו, לא האמנתי שזה יקרה כל כך מהר. לא דמיינתי שהוא יהיה בחלק מהפעימות. אנחנו כבר רוצים שהוא יחזור אלינו לשגרה".

אוהד מונדר עם החברים. 25 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אוכלים גלידות, אוהד מונדר נפגש עם חבריו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשיחתו של רומי עם וואלה, לפני חזרת חברו הביתה, סיפר על החשש לשלומו של אוהד. "אני עצוב ומתגעגע אליו. אם הייתי יודע שהוא בסדר אולי הייתי פחות עצוב, אבל אני לא - אז אני מפחד. אני לא רוצה שיקרה לו משהו" רומי אמר, וביקש למסור: "הייתי רוצה להגיד לו שאנחנו אוהבים ומתגעגעים אליו, שיהיה חזק ויחשוב מחשבות חיוביות, כדי שאולי ישתחרר ויחלצו אותו".

רומי המשיך וסיפר על ה-7 באוקטובר, ועל הרגע בו גילה שחברו הטוב נחטף. "בהתחלה שלחתי לו הודעה, הוא הספיק לראות אותה אבל כבר לא ענה לי. אני יודע שהוא נוסע הרבה למשפחה בעוטף והיה חג אז חשבתי שאולי הוא שם. ידעתי שהוא מסתכל בטלפון לפחות 30 פעמים ביום אז דאגתי והבנתי שקרה משהו. ביום שלישי של אחרי 7 באוקטובר אמא כתבה לי שאמרו שהוא חטוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully