וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שב מהגלות: יאיר נתניהו חזר לישראל

עודכן לאחרונה: 25.11.2023 / 20:06

בנו של ראש הממשלה פרסם בחשבון האינסטגרם שלו כי חזר לישראל, לאחר שמתחילת המלחמה שהה במיאמי. במהלך שהותו בחו"ל, פרסם נתניהו בערוץ הטלגרם שלו פרסומים רבים נגד הצבא ומערכת המשפט, וטען בין היתר כי בג"ץ הוביל לשינוי הוראות הפתיחה באש - טענה שהופרכה

בווידאו: יאיר נתניהו בבית משפט השלום בתל אביב לקראת עדותו במשפט הדיבה/צילום: ניב אהרונסון

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, פרסם היום (שבת) ברשתות החברתיות כי שב לישראל, לאחר שמאז תחילת המלחמה שהה במיאמי בארצות הברית. יאיר פרסם באינסטגרם תמונה של פוסטר הקורא "יחד ננצח", והוסיף כיתוב כי "אין כמו בארץ".

הסטורי של יאיר נתניהו בו נראה שהוא שב לישראל אחרי 8 חודשים. 25 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התמונה שפרסם יאיר נתניהו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במהלך שהותו בחו"ל, פרסם יאיר פוסטים רבים נגד הצבא, בית המשפט והתקשורת בערוץ הטלגרם שלו. בין היתר, פרסם פוסט בו נטען כי החלטות בג"ץ הובילו לכך לשינוי הוראות הפתיחה באש בגבול רצועת עזה וסייעו להתקרבות המחבלים לגדר.

נתניהו הבן ציטט את עורך הדין דוד פטר מפורום "קהלת" שאמר בראיון לערוץ 14 כי "בתחילה היה טווח ביטחון (פרימטר) של 300 מטר, שנשחק והגיע למצב שמחבלים הגיעו עד לקו הגדר ועשו ככל העולה על רוחם".

הרשות השופטת הגיבה לטענות נתניהו ומסרה כי מדובר בטענות מופרכות. "בעקבות פרסומים שגויים ומטעים אנו מבקשים להתייחס לטענות מופרכות בדבר שינוי הסדרי הביטחון והוראות הפתיחה באש בגבול רצועת עזה ע"י בג"ץ. בשנת 2018, בעקבות אירועים אלימים שהתרחשו סמוך לגדר המערכת בגבול רצועת עזה, הוגשה לבג"ץ עתירה בה נטען כי מדיניות הפתיחה באש שצה"ל נוקט, והכוללת ירי חי במקרים מסוימים - אינה חוקית. העתירה נדחתה פה אחד על ידי בית המשפט העליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פרסום בעמוד הטלגרם של יאיר נתניהו. yairnetan, צילום מסך
פרסום של יאיר בערוץ הטלגרם שלו/צילום מסך, yairnetan

בתקשורת העולמית דווח רבות על הביקורת שמפנים הישראלים כלפי יאיר נתניהו. ב"דיילי מייל" האנגלי דווח כי "מספר חסר תקדים של 360 אלף חיילים גויסו למילואים, כשרבים מהם עוזבים את חייהם וטסים במיוחד בחזרה לישראל. אבל יאיר נתניהו נשאר במיאמי, והדבר מקומם רבים".

העיתון ציטט תלונות של ישראלים נגד בנו של ראש הממשלה. בין השאר, צוטט בכתבה חייל שאמר כי "יאיר נהנה מהחיים במיאמי ביץ', בזמן שאני בחזית. אנחנו עוזבים את העבודות שלנו, את המשפחות שלנו, על מנת להגן על המדינה ועל אזרחיה. אבל יאיר לא כאן. זה לא תורם לבניית אמון בין ההנהגה לאזרחיה".

גם באתר "wionews" אחת הכותרות קראה "חיילי צה"ל קוראים 'ראש הממשלה, איפה הבן שלך?' - בזמן שיאיר נתניהו נשאר בארה"ב. בכתבה ב"itv" קראה הכותרת "'למה הוא לא בישראל?' - חיילי מילואים תוקפים את בנו של נתניהו שנשאר במיאמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully