וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוני אשר, שאשתו ובנותיו חזרו מהשבי בעזה: "לא אחגוג עד שיחזור אחרון החטופים"

עודכן לאחרונה: 25.11.2023 / 0:00

האב שב-7 באוקטובר איבד קשר עם אשתו ובנותיו, התאחד עם משפחתו: "שמח שקיבלתי אותן בחזרה, מותר לשמוח ומותר להזיל דמעה"

יוני אשר, שאשתו ובנותיו חזרו מהשבי בעזה: "לא אחגוג עד אשר יחזור אחרון החטופים"/מערכת וואלה!

יוני אשר, שאשתו דורון ובנותיו רז (4) ואביב (2) נחטפו לעזה, הגיב הערב (שישי) לשחרור שלהן: "משפחתי דורון רז ואביב שבו אלי הביתה מהשבי. אני נחוש להביא לתקומתה של משפחתי מהטראומה והשכול הנוראי שעברנו, למען עתיד הילדות ודורון. ימים מורכבים עוד לפניי. חייב תודה והוקרה לבנינו שמחרפים נפשם, לצה"ל, ממשלת ישראל וקבינט המלחמה העוסקים במלאכה. תודה לעם ישראל הנפלא על החיזוקים. תודה גדולה למטה משפחות החטופים שפועל למען החזרת כולם.

"אני שמח שקיבלתי בחזרה את משפחתי, מותר לשמוח ומותר להזיל דמעה. זה דבר אנושי. אבל אני לא חוגג, אני לא אחגוג עד אשר יחזור אחרון החטופים. אני רוצה להדגיש, ילדינו, אבותינו, אמותינו, אחיותנו נמצאים בשעה זו בשבי, יש אנשים שבשעה זו ליבם נשבר ואני רוצה לוודא שכל החטופים עד האחרון ישוב הביתה. משפחות החטופים הם לא פוסטרים, הם לא סלוגנים, הם אנשים אמיתיים, ומשפחות החטופים הם מהיום המשפחה החדשה שלי, ואני אדאג ואעשה הכל שאחרון החטופים יחזור הביתה. תודה לכולם".

יוני אשר עם אשתו ובנותיו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יוני אשר עם אשתו ובנותיו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השיחה האחרונה של יוני עם אשתו הייתה בשבת השחורה בשעה 11:00 בבוקר בזמן שמשפחתו הייתה בממ"ד בביתם בניר עוז, כשדורון אמרה שמחבלים חדרו לביתם. השיחה נותקה ולאחר מכן ראה יוני סרטון שהפיץ חמאס ובו ראה את אשתו מחבקת את הילדות. לאחר מכן אוכן המכשיר הסלולרי שלה בחאן יונס בדרום רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully