וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לעוקץ? בעלי "המחשב שלי" יורחק מהחברה ועובדיה

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 23:12

מעצרו של יניב עמר הוארך בשלושה ימים נוספים, ולאחר מכן הוא צפוי להשתחרר למעצר בית למשך 15 יום. נציג המשטרה אמר בדיון כי מנגנון גביית הקנסות הינו סחיטה באיומים: "העובדים שלו סחטו אחרים דרכו"

השיחה בין בעלי "המחשב שלי" יניב עמר לעו"ד שניסה לגייס כגובה כספים/מערכת וואלה!

בפעם הרביעית: בבית משפט השלום ירושלים הוארך בשלושה ימים נוספים מעצרו של יניב עמר רהב, בעלי חברת "המחשב שלי". הארכת מעצרו נועדה לצורך ביצוע פעולות חקירה, ולאחר מכן ישוחרר למעצר בית למשך 15 יום.

לתחקיר וואלה! על העוקץ

במסגרת פעולות החקירה העיד גורם המקורב לעמר, ותיאר לצד אחרים כיצד פעל עמר מול הקורבנות, "העדויות מחזקות את החשד בעבירות המיוחסות לו", ציין נציג המשטרה בדיון והוסיף כי מנגנון גביית הקנסות הינו סחיטה באיומים, "העובדים שלו סחטו אחרים דרכו. כשעובד החברה מקבל טלפון שאם הוא לא משלם את הקנס היום ועכשיו, מחר בבוקר מוגש כנגדו הוצאה לפועל. לטענתנו ההסכם אינו חוקי".

תחקיר העוקץ של חברת "המחשב שלי בע"מ". ללא, אתר רשמי
תחקיר העוקץ של חברת "המחשב שלי בע"מ"/אתר רשמי, ללא

עוד אמר נציג המשטרה, "כל מי שחתם על החוזה חתם מידיעה שהוא חותם על חוזה מסוים, ואני גם מאמין שמי שחתם גם קרא את החוזה. אני אומר שהעבודה עצמה בעיסוק שהחשוד עצמו מציע לאנשים היא או לא אפשרית, או שאם היא אפשרית החשוד עצמו מפסיק את אותם עובדים על-מנת שלא ישלימו את עבודתם. לראיה - עדות חיצונית שאומרת בדיוק את מה שאני אומר עכשיו".

עוד קבע שופט השלום עמיר שקד כי יאסר על יניב עמר רהב כל עיסוק במסגרת חברת "דרושים אקספרס" וחברות רלוונטיות למשך 3 חודשים ובאי-יצירת קשר עם כלל המעורבים בחקירה, לרבות עובדי החברה וספקי החברה וזאת למשך 3 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully