וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 10 סוהרים וסוהרות ערכו מסיבות סקס פרועות בכלא - עם אסירים

26.11.2023 / 0:06

עלי פי הדיווחים 10 סוהרים בבית כלא בבלגיה קיימו אורגיות המוניות - לעיתים עם אסירים - בזמן שעות העבודה ואחריהן. על פי הטענות אחת הסוהרות סירבה לעבוד ללא סקס. היא השיבה להאשמות: "לא היה ולא נברא. זה הרס לי את החיים"

האם ומדוע אסירים נכנסים למערכות יחסים עם סוהרות?/Jessica Kent

שערוריית ענק נחשפה באחד מבתי הכלא הגדולים ביותר בבלגיה: עשרה סוהרים וסוהרות מואשמים בארגון מסיבות סקס בכלא - במהלך שעות העבודה ואחריהן - כשאחת מהסוהרות מוגדרת בתקשורת המקומית כ"נימפומנית" ונטען שסירבה להתחיל לעבוד בלי לקיים יחסי מין עם אחד הסוהרים. היא הכחישה את האשמות נגדה וטענה שחייה נהרסו מאז פרסום הפרטים.

על פי הדיווחים של סוכנות הידיעות הבלגית Sudinfo, עשרה סוהרים ואנשי צוות בכלא לנטין, הממוקם בסמוך לעיר ליאז' שבבלגיה, אירגנו מסיבות סקס לאחר שעות העבודה וקיימו יחסי מין זה עם זה במהלך המשמרות שלהם בכלא. על פי החשד, העובדים השתתפו באורגיות המוניות לאחר שעות העבודה, לרוב בג'קוזי שבבעלותו של אחד הסוהרים שמזוהה רק בשם פ'. במהלך המסיבות, אנשי הצוות קבעו לכאורה עם איזה עובד הם יקיימו יחסי מין על ידי ענידת צמיד צבעוני על אותו סוהר, נכתב בדו"ח.

העובדת שתוארה כתקשורת כ"נימפומנית" זוהתה רק בשם ס' ולפי הדיווחים דרשה סקס מעמיתים כדי שתסכים לבצע את עבודתה, לפי מקור אנונימי ששוחח עם סוכנות הידיעות. "משעה 6 בבוקר היא הודיעה שאם היא לא תקיים יחסי מין, היא לא תוכל לעבוד", אמר המקור לפי דיווח של ה-Daily Star. המקור הוסיף כי פקיד בכיר בכלא התיר לכאורה לס' להשתמש במשרדו כדי לקיים יחסי מין עם עמיתים לעבודה במהלך המשמרת שלה.

הסוהרת החשודה - אחותו של אסיר

כלא לנטין מתואר ככלא בעל אבטחה מינימלית המאכלס גברים ונשים כאחד - ומשמש כ"מוסד הכליאה הגדול במדינה", לפי אתר האינטרנט שלו. המקור האנונימי הוסיף כי לא ברור כיצד ס' בכלל התקבלה לעבודה בכלא, מכיוון שאחיה היה אסיר במתקן. על פי הדיווחים, האח הורשע ונידון למאסר על פשע שנאה לאחר שרצח גבר הומוסקסואל. "היא נהגה לבוא לראותו כל יום כמבקרת והייתה ידידותית מאוד עם שאר משפחות העצורים בחדר ההמתנה", אמר המקור לרשת, "לעומת זאת היא הייתה מאוד יהירה ומתנשאת כלפי הסוכנים שצפו בחדר הביקורים. קבלתה ללנטין, באותה תקופה, הייתה הלם, במיוחד מאחר ומאורחת במשך שנה - היא עברה בן לילה להיות קצינה בכלא". האח הועבר מאז לכלא "הוי", שנמצא כ-30 דקות נסיעה מכלא לנטין (ו-32 ק"מ דרומית מערבית ללנטין).

על פי הדיווחים נאסר על הסוהר בעל הג'קוזי להיכנס לאגף הנשים של הכלא לאחר שקיים לכאורה יחסי מין עם אסירות, כך דיווח ה-Daily Mail. לא ברור אם גם אנשי צוות אחרים קיימו לכאורה יחסי מין עם אסירים. העובדת שזוהתה כ-ס' הועברה מאז לעבוד באגף הנשים רק במטרה "להרגיע את הדחפים המיניים שלה",

עוד בנושא:
דוגמנית עירום שניהלה רשת סחר סמים נאסרה ועשתה סקס עם סוהר

סוהרת ניהלה מערכת יחסים עם אסיר מסוכן, ונשלחה למאסר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הסוהרת ס' מואשמת בקיום אורגיות המוניות עם סוהרים בכלא במהלך שעות העבודה ואחריהן. sudinfo, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הסוהרת ס' מואשמת בקיום אורגיות המוניות עם סוהרים בכלא במהלך שעות העבודה ואחריהן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, sudinfo

הסוהרת מכחישה: מזועזעת מההכפשות האלה

ס' הכחישה מאז את ההאשמות ואומרת שהן "הרסו" את חייה. היא אמרה ל-La Dernière Heure: "אני מרגישה עוול עמוק, אני בהלם עמוק. החיים שלי נהרסו, ההשלכות הן עצומות לחלוטין, הוכתמתי לכל החיים". היא הוסיפה: "אני מזועזעת מההכפשות האלה ומהפרופורציות שהן תופסות. התמונה שזה משדר ליקירי, למעסיקים ולעמיתיי לעתיד, סוף סוף לכל אלה שמקדישים זמן להכיר אותי. מעולם לא עשיתי משהו כמו הדבר שאני מואשמת בו, אז אני לא יודע למה מאשימים אותי".

האישה, שעל פי הדיווחים היא חברת מועצה של המפלגה הפוליטית DFI, אמרה גם כי מעולם בכלל לא ראתה אנשי צוות אחרים בכלא מקיימים יחסי מין זה עם זו, אולם מקורב לבכירים בכלא מתעקש בפני SudInfo שאורגיות של סוהרים היו דבר שבשגרה בבית הכלא.

העובדים החשודים עומדים כעת בפני חקירה רשמית. "ביום שני בשבוע שעבבר התקשורת דיווחה על בעיה בבית הכלא. ביקשנו ממושל הכלא המקומי לערוך חקירה פנימית. חקירה מתרחשת בשלב זה וקיימת אפשרות שיינקטו צעדי ענישה משמעתיים", מסרה מחלקת המשפטים הפדרלית של השירות הציבורי, "איננו יכולים למסור מידע נוסף מכיוון שהחקירה בנושא נמשכת".

  • עוד באותו נושא:
  • כלא
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully