וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהרת ניהלה מערכת יחסים עם אסיר מסוכן, ונשלחה למאסר

6.1.2020 / 9:41

סוהרת שנבגדה על ידי בן זוגה מצאה נחמה בזרועות שודד מסוכן והחלה לשלוח לו סרטוני זימה שלה, הבריחה תחתונים בתוך החזיה שלה וסיפרה לו על "טקטיקות חיפוש בתאים". זה נגמר עם 12 חודשי מאסר בלבד

מערכצ "אסור לפספס"

סוהרת נשלחה לכלא אחרי שניהלה רומן סוער עם אסיר מסוכן, כשהיא שולחת לו סרטוני זימה ומצלמת תמונות שלהם מתנשקים בתאו. אישייה גאן, בת 27, החליפה למעלה מ-1,200 שיחות טלפון, כולל שיחות וידאו, עם חוראם רזאק, בן 29, במשך חמישה חודשים בזמן שהיא עובדת כסוהרת בכלא ברווין שברקסהאם, בריטניה.

בין היתר היא גם הבריחה לאסיר זוג תחתונים בחזיה שלה, ושלחה לו הודעות לגבי "טקטיקות חיפוש בתאים", כך נודע לבית המשפט. תמונות מהמכשיר הסלולרי שלה חשפו אותה מנשקת את האסיר שכלוא ל-12 שנים על שוד מזוין, בתאו. רזאק נכלא בשנת 2008 אחרי שהיה מעורב בשוד מזוין ובפעם השנייה ב-2015 אחרי שהיה מעורב בקונספירציה שהייתה אמורה להוביל לשוד. הוא נכלא לשמונה חודשים נוספים על חלקו במעשה.

התובע במשפטה סיפר כי גאן העבירה את פרטי חשבון הבנק שלה לחברו של רזאק, וסכום של 1,500 ליש"ט הופקד שם. גאן הודתה בהתנהגות לא ראויה במשרה ציבורית בין יולי לנובמבר בשנה שעברה, ונשלחה ל-12 חודשי מאסר.

גאן הייתה סוהרת בכלא בקטגוריה C, שבו ישנם 1,200 אסירים ו-500 עובדים. היא ורזאק ניהלו 1,213 שיחות טלפוניות בין סוף אוגוסט 2018 לנובמבר באותה השנה. בכל אחד מהתאים בבית הכלא, בו שוהים שני אסירים בתא, יש לפטופ, טלפון, מקלחת ושירותים. אך השניים גם השתמשו בטלפון סלולרי כדי לשלוח סרטוני זימה ולהעביר שידורים חיים אחד של השני. רזאק אמר לגאן באחר מהם: "אני לא יכול לחכות עד לשבוע הבא, אני רוצה לזרוק אותך על המיטה שלי". כמו כן הראו במשפט כי גאן שלחה לחברה הודעות וואטסאפ בו הציגה טקטיקות חיפוש בתאים כשהתובע טוען כי: "זה מהלך של בגידה של ממש".

אחרי כמה דיווחים על כך שהשניים מבלים זמן רב ביחד, החלה חקירה בנושא, והטלפון שלו בתוך התא נבדק. רזאק הוסיף בחורה בשם "קיילי מייסון" לרשימת אנשי הקשר שלו והתקשר אליה באופן תדיר החל מספטמבר 2018, השיחות הוקלטו וקולה של גאן נשמע.

סניגורה אמר כי: "היא יודעת שמה היא עשתה היה לא בסדר".הוא הסביר שגאן הייתה במערכת יחסים במשך 4 שנים בזמן שהצטרפה לשירות בתי הכלא, כשגם בן זוגה הצטרף לשירות, אבל הוא בגד בה עם עובדת אחרת, מה שגרם לגאן להכנס לדיכאון. היא לא הרוויחה כלכלית מהמהלך, אבל עורך דינה ציין כי: "לפני שנה וחצי היה שלב שבו היא הייתה בתחתית העולם. מישהו הראה לה גילויי חיבה ובטיפשותה היא הסכימה לאותו מהלך. היא מלאת בושה בהתנהגותה".

גאן אמרה כי היא חוששת ממה שיקרה לה כשהיא תהיה במאסר, אך זה לא הפריע לשופט שקבע כי: "במשך חודשים גילית אנוכיות. אני מקבל את הטרגדיה האישית שחווית, אבל התנהגת בצורה לא אחראית. אני מבין שהיית בתקופה קשה בחייך, אך עדיין אין זה תירוץ".

  • עוד באותו נושא:
  • סוהרת
  • כלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully