וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית עירום שניהלה רשת סחר סמים נאסרה ועשתה סקס עם סוהר

24.9.2016 / 5:48

סימון סטאר התפרסמה בזכות צילומים נועזים למגזין "פנטהוז" ושלל הסתבכויות עם החוק. היא נשפטה ל-11 שנים בכלא על הברחת מת' לאוסטרליה ויחסי מין עם סוהר בתמורה לשיחות טלפון. בחורה איכותית סך הכול

סימון בתקופת הזוהר שלה/SIMONE STARR

דוגמנית עירום במגזין "פנטהוז" ונערת ליווי לשעבר, נשפטה ביום שישי האחרון למינמום 7 שנות מאסר, בשל הברחת סמים מסוג מת' מהוליווד לאוסטרליה. היא נמצאת במעצר מאז נתפסה בשנת 2009 ומאז ועד היום משפטה נמשך, אולם לפי הפרסומים באוסטרליה היא המשיכה להסתבך עם החוק גם מאחורי הסורגים.

יומיים לאחר שנעצרה באשמת ניהול רשת הברחת סמים הדוגמנית האוסטרלית היא כבר קיימה יחסי מין עם סוהר בבית הכלא, בכדי ליהנות מהטבות מיוחדות - בעיקר שיחות טלפון ללא ציתות. שיחות הטלפון הללו איפשרו לסימון לתקשר עם גורמים מחוץ לכותלי הכלא ולארגן את קו ההגנה שלה נגד כתב האישום - מה שעזר לה בעיכוב המשפט וגרירתו במשך 6 שנים. המשטרה הצליחה לעלות על הקשר בינה לבין הסוהר רק לאחר כשנה - ורק כעת פורסמה הפרשה.

סימון בת ה-41 דיגמנה בעבר, מלבד מצילומי עירום ב"פנטהאוז" גם במגוון פרסומות כולל של אמן הקעקועים הידוע אד הרדי. היא סיפרה בבית המשפט שעבדה כנערת ליווי לאחר שאמה אמרה לה שזהו "מקצוע ראוי" בנעוריה. מאוחר יותר היא עברה להוליווד ושם ניהלה את עסק הסמים שלה תחת השם "סימון סטאר". לאחר השנים שכבר בילתה מאחורי הסורגים, סימון תוכל לבקש חנינה בשנת 2019.

עוד באותו נושא

שפנפנת פלייבוי ירדה למחתרת אחרי שפיתתה מאפיונר למלכודת מוות

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully