וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחמי מילואים קיבלו הודעות מאיימות בווטסאפ: "מוכנים להיות הקבר הבא באדמת עזה?"

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 15:48

ההודעות, שנשלחות ממקור לא ידוע ופונות אל הלוחמים בשמותיהם הפרטיים המדויקים, כתובות באנגלית משובשת וכוללות ביטויי לעג לצה"ל ולממשלה: "השקר על ניצחון נועד להסתיר את חרפת התבוסה, האם תהיה הבא שימות למען התועלת האישית של נתניהו?". צה"ל: הנושא מוכר ומטופל

שר הביטחון גלנט: "חמאס מבין רק כוח"/אלעד מלכה

לוחמים בחלק מגדודי המילואים של צה"ל מעידים בימים האחרונים כי קיבלו הודעות ווטסאפ מאיימות ממקור לא ידוע, הכוללות הבטחה שסופם קרב וביטויי זלזול בצבא, בממשלת ישראל ובראש הממשלה בנימין נתניהו.

לכל העדכונים מהיום ה-44 למלחמה

ההודעות, הפונות אל הלוחמים בשמותיהם הפרטיים, כתובות באנגלית משובשת וכוללות אמירות מבהילות מהסוג שהתרגלנו לשמוע מבכירי חמאס וחיזבאללה. "קללת העשור השמיני (לקיומה של מדינת ישראל; א"ב) מתקרבת ותשיג אתכם ואת ממשלתכם במו ידינו", נכתב בהודעות, "זמנכם עבר, ארצנו תהיה חופשיה, וגופותיכם ישמשו גשר אל חירותנו. שקר הניצחון שמשמיעה ממשלתכם אינו אלא ניסיון להסתיר את חרפת התבוסה. גאוות המרכבה (הכוונה לטנק הצה"לי; א"ב) נאנסת, תהילת הצבא התאדתה, חבריך מתו באמצעות חורי המוות של עזה (הכוונה כנראה למנהרות; א"ב). כל זה קורה למען תועלתו האישית של נתניהו. האם אתה תהיה הגופה הבאה בקברים של עזה כדי לעזור לנתניהו?".

חיילי מילואים בגבול רצועת עזה. יונתן זינדל, פלאש 90
חיילי מילואים בגבול רצועת עזה/פלאש 90, יונתן זינדל

בצה"ל מאשרים כי מאז תחילת המלחמה ניכרת עלייה בניסיונות לבצע מתקפות סייבר נגד חיילים באמצעות הודעות בווטסאפ וברשתות החברתיות. ההודעות מכילות קישורים שלחיצה עליהם מאפשרת לשולח להשתלט על הטלפון הנייד של החייל, ולשאוב ממנו מידע ותמונות. בשל כך, בצבא חוזרים ומזהירים את החיילים לא ללחוץ על הקישורים המסוכנים, וכך להימנע מלחשוף את עצמם למתקפה.

מצה"ל נמסר כי "מאז תחילת המלחמה, מהווים חיילי צה"ל מטרה לתקיפות רשת מטעם האויב. צה"ל פועל במגוון כלים לשמירת ביטחון משרתיו, הנושא מוכר ומטופל על ידי כלל הגורמים הרלוונטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully