וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יום חלף - והגר ברודץ' וילדיה עופרי, יובל ואוריה עדיין בעזה

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 17:25

הגר נחטפה ביום המתקפה של חמאס יחד עם ילדיה עופרי (10), יובל (8) ואוריה (4). אב המשפחה אביחי יצא למאבק להשבת משפחתו, התייצב מחוץ לקריה בתל אביב ומסתובב מסביב לעולם כדי להפעיל לחץ. במשפחה מחכים: "אנחנו עוברים טלטלה רגשית"

בווידאו: תיעוד וקולות קשר מהחזרתו של אוהד מונדר, ששב ארצה ביום שישי, ה-24 בנובמבר, במהלך טיסה במסוק חיל האוויר/דובר צה"ל

בבוקר מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר, המחבלים שהגיעו לכפר עזה חטפו את הגר ברודץ' יחד עם ילדיה עופרי בת ה-10, יובל בן ה-8 ואוריה בן ה-4. יחד איתם הייתה גם אביגיל עידן בת ה-4, שברחה מביתה כדי להסתתר בבית משפחת ברודץ' ונחטפה יחד איתם.

עופרי ברודץ, יובל ברודץ ואוריה ברודץ. באדיבות המשפחה
האחים יובל, עופרי ואוריה ברודץ' שנחטפו לעזה/באדיבות המשפחה
הגר ברודץ'. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הגר ברודץ'/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פחות משבוע לאחר פרוץ המלחמה, אב המשפחה אביחי התייצב מחוץ לקריה בתל אביב והודיע כי ישהה שם עד אשר משפחתו תשוחרר משבי חמאס ברצועת עזה. אביחי ברודץ' מסתובב ברחבי העולם כדי להפעיל לחץ להביא לשחרור משפחתו.

בין היתר נפגש ברודץ' עם שגריר קטאר בוושינגטון ואמר לו: "אני מקווה שקטאר תמשיך במאמציה להחזיר מיידית את אשתי ושלושת ילדיי ועוד יותר מ-30 ילדים המוחזקים כבני ערובה בידי חמאס. כל דקה מרגישה כמו גיהנום".

אביחי ברודץ שבני משפחתו נחטפו לעזה, הקריה, 18 באוקטובר 2023. ניב אהרונסון
אב המשפחה אביחי ברודץ'/ניב אהרונסון

"משחקים לנו בנשמה"

בשבוע שעבר התראיין אחיה של הגר, עמרי לוטם, ושיתף כי הוא ומשפחתו עוברים טלטלה נפשית קשה. "משחקים לנו בנשמה כל רגע, היינו מאוד רוצים את המשפחה שלנו, אבל אנחנו גם לא מוכנים להשאיר את שאר המשפחות שם, חלקי משפחות. אנחנו רוצים את כולן וכמה שיותר מהר".

לוטם אמר שהמדינה לא עדכנה אותו ואת חבריו לגבי המגעים לשחרור חטופים. "לא אמרו לנו דבר ואנחנו גם לא כל כך מסתכלים על כל הדברים שנאמרים בחדשות בהקשרים האלו, כי הדברים סותרים אחד את השני דקה אחרי דקה וזו טלטלה נפשית שאי אפשר לתאר.

"בגלל שזו אחות שלי ואחיינים שלי אז ברור שהייתי רוצה שהם יחזרו עכשיו, אבל זה קונפליקט נפשי מאוד קשה כי יש גם את השכנים שלהם שם, חברים שלנו. נחטפו משפחות שלמות עם הבעלים ומצב כזה משאיר חלקי משפחות בתוך עזה וזה מאוד מלחיץ אותנו, גם מאותה סיבה שיכולים לשחרר רק את הילדים ואת אחות שלי להשאיר שם. כל הסיטואציה הזאת נורא מטלטלת, אנחנו לא ישנים".

לוטם סיפר כי יום לפני האסון בעוטף עזה הוא ומשפחתו חגגו יום הולדת לאחייניתו עופרי. "לי ולעופרי יש יום הולדת באותו יום. קיבלתי אותה מתנה ליום הולדת 22, והנה ביום הולדת 32 לקחו לי אותה. חגגנו כל המשפחה ביחד בקיבוץ ניר עם, בפאב שם, זה גם שני ק"מ מהגדר, היינו באופוריה שכולם היו בה. אני גם הייתי אמור להיות במסיבה באותו לילה אבל החלטתי שאני מעדיף לישון. לא הספקתי להתאבל על אף אחד מהחברים שלי שנרצח, אני רוצה קודם את המשפחה שלי בחזרה, אחרי זה אני עוד צריך להתפנות לאבלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully