וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהגת ההורים למשרד החינוך: קיימו לימודים בזמן חופשת חנוכה

עודכן לאחרונה: 18.11.2023 / 20:11

במכתב ששלח למנכ"ל משרד החינוך הציע יו"ר ההנהגה, מירום שיף, לתגמל מורים בתוספת שכר בתמורה לקיום הלימודים בחופשה. לדבריו, הוא רואה בימי החופש "הזדמנות", והבהיר כי "קיום הלימודים חשוב בהיבט הרגשי-חברתי וגם בהיבט הפדגוגי"

בווידאו: כיתה בתיכון עירוני ד' ת"א, 23 בפברואר 2023/ראובן קסטרו

הנהגת ההורים הארצית קראה היום (שבת) למשרד החינוך לבחון קיום לימודים בזמן חופשת חנוכה, בעקבות הפגיעה בשגרה בשל המלחמה. במכתב ששלח למנכ"ל משרד החינוך מאיר שמעוני, כתב יו"ר ההנהגה, מירום שיף, כי הוא רואה בחופשה "הזדמנות לאפשר לילדים, כל עוד המצב הביטחוני יאפשר זאת, להשלים חלק מימי הלמידה החסרים".

שיף הזכיר כי בימי שגרה היה אמור להתקיים "בית הספר של החגים" עם אפשרות של צוותי החינוך לבחור אם הם מעוניינים להשתתף בפרויקט. עם זאת, יו"ר הנהגת ההורים הארצית ביקש במכתבו שאלו לא יהיו ימי בכירה וצוותי ההוראה יתוגמלו ב"תוספת שכר הגונה וראויה". לדבריו, קיום הלימודים חשוב בהיבט הרגשי-חברתי וגם בהיבט הפדגוגי.

בתוך כך, לפני כשלושה שבועות הציג שר החינוך יואב קיש את מתווה הבגרויות המותאם לשנת הלימודים הקרובה בצל המלחמה. התוכנית כוללת דחייה של מועדי הבגרויות והקלות במבחנים, שיחולקו לפי אזורים. המתווה לתושבי ישובים הסמוכים לגבול עם עזה צפוי להשתנות בהמשך, בהתאם להתפתחות הלחימה.

במסגרת המתווה, הבגרויות יידחו בכחודשיים ברוב הארץ, בחינת הבגרות הראשונה תחול בחודש מרץ. ביישובים הנמצאים עד שבעה קילומטרים מגבול הרצועה, הבגרויות צפויות להידחות למועד מאוחר אף יותר. בגרויות הקיץ יידחו בשלושה שבועות בכל הארץ ויסתיימו בסוף חודש יולי. כל תלמידי ישראל יקבלו תוספת זמן של 15 אחוז לפתירת בחינות הבגרות, היקף החומר לבגרויות ירד ב-20 עד 30 אחוז. בחינות המיצ"ב בדצמבר ופברואר יבוטלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully