וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "ארדואן הפציץ כפרים טורקיים. לא נסכים להטפות ממנו"

15.11.2023 / 19:09

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להאשמותיו של נשיא טורקיה: "הוא קורא לישראל מדינת טרור ולמעשה תומך בטרור של חמאס"

בווידאו: נתניהו משיב לארדואן ״ הוא בעצמו הפציץ כפרים שלא יטיף לנו מוסר״. 15.11.23/אתר רשמי

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדבריו של נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, שהאשים את ישראל מוקדם יותר היום (רביעי) בפשעים בעזה, ברצח עם ובהחזקת נשק גרעיני: "עליי לומר שבניגוד אלינו, יש כוחות שתומכים בטרור. אחד מהם הוא נשיא טורקיה ארדואן. הוא קורא לישראל מדינת טרור אבל למעשה תומך במדינת הטרור חמאס. הוא בעצמו הפציץ כפרים טורקיים, בתוך גבולות טורקיה.

"אנחנו לא נסכים לקבל הטפות ממנו. אנחנו עומדים יחד עם אלה שמצדדים בצדק ובאמת, כמו הכומר גרהאם, ידידנו הנוצרים הרבים ברחבי העולם ורבים נוספים. ראינו את זה אתמול בהפגנת תמיכה המונית בוושינגטון של מנהיגים יהודים, אך גם מנהיגים לא יהודים - מנהיגים בסנאט, מנהיגים בקונגרס. הם עומדים לצד ישראל, תומכים באמת ותומכים בצדק. אלה כוחות הציוויליזציה שבסופו של דבר ינצחו".

מפוצלת נתניהו וארדואן. יחצ, עיבוד תמונה
מפוצלת נתניהו וארדואן/עיבוד תמונה, יחצ

ארדואן החריף בשבועות האחרונים את הטון נגד ישראל ונגד נתניהו, עם התמשכות המלחמה בעזה. הוא הודיע כי לא יקיים עוד קשר עם ראש הממשלה, שעמו אך נפגש בשולי עצרת האו"ם בספטמבר לאחר שנים ארוכות של נתק. אנקרה אף החזירה את שגרירה מתל אביב לצורך התייעצויות, אך לא הודיעה על ניתוק יחסים רשמי. גם הנציגות הדיפלומטית הישראלית שבה מטורקיה עם פרוץ המלחמה, בצל הפגנות פרו-פלסטיניות גדולות. היום אף אמר על נתניהו כי הוא "גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully