וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייכן כמוהו": תמונת התינוק על קבר אביו שצמררה מדינה שלמה

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 15:01

צילום אחד שהופץ ברשתות החברתיות, שבו תינוק יתום המחייך אל תמונת אביו המנוח על קברו, ריגש רבים. "שקדי מאוד דומה לאבא שלו", סיפרה ענת, אשתו של סרן דוד מאיר ז"ל מסיירת מטכ"ל, שנפל בקרב על בארי

לאור ואסף קימל במרכז הרפואי קפלן ברחובות/המרכז הרפואי קפלן ברחובות

תמונה אחת של תינוק יתום בן שמונה חודשים בלבד, כשהוא מחייך אל תמונת אביו שהונחה על קברו, הופצה אתמול (רביעי) ברשתות החברתיות, וריגשה רבים.

סרן דוד מאיר ז"ל, לוחם בסיירת מטכ"ל בן 31, נהרג בתחילת המלחמה בקרב על קיבוץ בארי. בתום 30 ימים לפטירתו, נערך אתמול טקס גילוי המצבה של מאיר, ובו תועד בנו היחיד, שקד, כשהוא נתמך על ידי ענת אמו ומחזיק בשולי קבו של אביו המנוח ומחייך לצילום שהונח עליו.

"קשה לומר אבל זה טבעי, דוד היה אדם שהחיוך מרוח לו על הפרצוף כל החיים", סיפר היום (חמישי) אחיו של דוד, צוריאל, לכאן רשת ב. "גם ברגעים הכי קשים של טירונות יחידה ומסלולים מפרכים, כל הזמן אמרו שהוא חייך וחי בשמחה".

ענת מאיר ובנה ליד קברו של סרן דוד מאיר שנהרג ע"י חמאס בקיבוץ בארי. חיים גולדברג, פלאש 90
חיוך של בן אל אביו המנוח. ענת מאיר ובנה ליד קברו של סרן דוד מאיר ז"ל/פלאש 90, חיים גולדברג

לא הפסיק לחייך גם כשנפצע קשה

בליל הטבח בבארי, שהתה משפחת מאיר בביתה שבנחלאות בירושלים, כשבסביבות השעה 10:30 הבין שמשהו קורה וארז תיק. "תוך 10 דקות הוא לא היה בבית", סיפרה ענת בדיעבד כשדוד נסע לבסיס היחידה.

חיילי היחידה הגיעו תחילה לכפר עזה, עזרו להציל כמה תושבים ואז פנו לקיבוץ בארי, גם שם הצילו תושבים בקרבות קשים, עד שהוא וחבר נוסף נפגעו. במשך 40 דקות נשארו שניים פצועים ללא יכולת חילוץ, שכן האזור היה תחת אש כבדה, ולפי עדותו של חברו דוד לא הפסיק לחייך אפילו שנפצע קשה מאוד.

"שקדי מאוד דומה לאבא שלו, יפיוף כמוהו, וחייכן כמוהו. ילד חלום שלא מפסיק מחייך", סיפרה ענת למעריב. "אני קודם כל בטוחה שבמעט שהוא הספיק ב-7 החודשים עם דוד, הכל נחרט בו. נוכחות של אבא, אבא שהיה משוגע עליו. אנשים לא האמינו איך גבר מסתובב כל כך גאה ומאושר עם התינוק שלו. הלוואי שיקבל גם את התכונות הנדירות של אבא שלו, את האהבה לאנשים, את האהבה לארץ, את הערכיות ואת האכפתיות מכל דבר. ועוד מלא תכונות מופלאות שהיו בדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully