וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמ"ל התצפיתניות של נחל עוז נפתח מחדש: "נמשיך להילחם - לזכר חברותינו"

6.11.2023 / 14:00

14 מהתצפיתניות של חמ"ל נחל עוז נהרגו במתקפת חמאס ב-7 באוקטובר, שבע נחטפו לעזה ושתיים נעדרות - כעת הוקם לחברותיהן שממשיכות להלחם חמ"ל חדש: "סיפורו של חמ"ל נחל עוז יהיה לעולם סיפורו של תפקוד הרואי ולחימה נוכח פני אויב"

בווידאו: חמ״ל התצפיתניות החדש שהוקם בנחל עוז/דובר צה"ל

אתמול (ראשון) נחנך חמ"ל התצפיות החדש שהוקם לגזרת נחל עוז במחנה רעים, זאת כחודש לאחר מתקפת הפתע הרצחנית של ארגון הטרור חמאס. במסגרת אירועי ה-7 באוקטובר, תצפיתניות ובלונאי המוצב ביצעו את משימתם לצד כוחות צה"ל נוספים אשר לחמו קרב קשה, על מנת להגן על הגזרה. 14 מהתצפיתניות ב"סבב" נהרגו, שבע נחטפו לעזה ושתיים נעדרות. אחת מהחטופות, אורי מגידיש, שוחררה השבוע בידי לוחמי צה"ל ושב"כ. שתיים ניצלו ושרדו את התופת.

החמ"ל החדש שנבנה נועד לאפשר לתצפיתניות גדוד 414 אשר אמונות על ההגנה בגזרת החטיבה הצפונית באוגדת עזה למלא את משימתן. מפקד גדוד 414, סגן-אלוף אופיר אמר: "סיפורו של חמ"ל נחל עוז יהיה לעולם סיפורו של תפקוד הרואי ולחימה נוכח פני אויב. נרכין ראש לזכר הנופלות והנופלים, נחבק ונחזק את המשפחות היקרות שהן חלק בלתי נפרד מגדוד 414 מעתה ועד עולם".

תצפיתניות מוצב נח"ל עוז. באדיבות המשפחה
"נמשיך להילחם עבור המדינה, לזכרן של חברותינו"/באדיבות המשפחה

עוד על התצפיתניות
"הן הכירו את השטח הכי טוב, אבל אמרו להן - 'אתן המודיעין הכי נחות'"

"להנציח את החברות שהופקרו ונרצחו": התצפיתנית ששרדה את התופת במיגונית בטקסט נוקב

סמל א', מפקדת בחמ"ל נחל עוז, שאיבדה את חברותיה בקרבות, אמרה: "נחל עוז זה הבית. כל מי שהיה שם אי פעם יעיד. נחל עוז זה חמ"ל עם אופי מיוחד, שיישאר גם אם המיקום שלנו כרגע השתנה. הקמנו חמ"ל חדש ברעים, אבל הרוח שלנו היא עדיין הרוח של נחל עוז, ואנחנו נמשיך להילחם עבור המדינה, לזכרן של חברותינו והבית שהקמנו מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully