וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: "אם נסראללה יעשה טעות הוא יחרוץ את גורל לבנון"

עודכן לאחרונה: 4.11.2023 / 16:22

בהערכת מצב שקיים בגבול לבנון, שר הביטחון יואב גלנט אמר כי "איננו מעוניינים להגיע למלחמה בצפון, אבל אנחנו מוכנים לכל משימה". בנוסף, סקר את פעולות ההגנה במרחב גבול הצפון וביישובים בגזרה ואת הפעילות המבצעית לסיכול מחבלים והשמדת תשתיות טרור

שר הביטחון גלנט בשיחה עם לוחמי יהל״ם: ״מקדמים פתרונות מהפכניים להשמדת המנהרות בעזה״/מערכת וואלה!

שר הביטחון יואב גלנט הגיע היום (שבת) להערכת מצב במפקדת אוגדה 146 בצפון והעביר מסר ישיר לנסראללה בעקבות נאומו אתמול: "הטעות של סינוואר חרצה את גורל חמאס ועזה, אם נסראללה יעשה טעות הוא יחרוץ את גורל לבנון". בנוסף, שוחח עם מפקדי חטיבות וגדודים במילואים, שיבח את לוחמי האוגדה במילואים על פעילותם בגזרה, והביע את הערכתו על הגיוס המלא והשהות הממושכת בשטח.

לכל העדכונים מהיום ב-29 במלחמה

גלנט התייחס למצב המתוח בגזרה הצפונית והבהיר כי "אנחנו נמצאים בהגנה בצפון ותוקפים במלוא העוצמה ברצועת עזה, זה סדר העדיפות שלנו". לדבריו, "איננו מעוניינים להגיע למלחמה בצפון, אבל אנחנו מוכנים לכל משימה. חיל האוויר שומר את מירב כוחו אל מול גזרת לבנון, אל מול חיזבאללה".

שר הביטחון גלנט בגבול הצפון. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, אתר רשמי
"איננו מעוניינים להגיע למלחמה בצפון". שר הביטחון יואב גלנט בהערכת מצב באוגדה 146 בצפון/אתר רשמי, אריאל חרמוני, משרד הביטחון
גלנט בגבול הצפוני, 4 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
גלנט במהלך סקירת פעולות ההגנה במרחב גבול הצפון/דובר צה"ל
גלנט בגבול הצפוני, 4 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
גלנט עם בכירי פיקוד הצפון/דובר צה"ל

בהערכת המצב השתתפו מפקד פיקוד הצפון האלוף אורי גורדין, ומפקד האוגדה תת-אלוף ישראל שומר, סקר השר גלנט את פעולות ההגנה במרחב גבול הצפון וביישובים בגזרה, ואת הפעילות המבצעית לסיכול מחבלים והשמדת תשתיות טרור. "סיימתי כעת ביקור במפקדת אוגדה 146 בגבול הצפון. פגשתי אנשי מילואים נחושים ונחרצים, ומפקדים שמכירים את המשימות ורוצים להשיג כל הישג בשדה הקרב", אמר בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully