וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ נחשף לזוועות החמאס: "חלאות. אם אזכה בבחירות, זה לא יקרה שוב"

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 13:41

נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר, העביר לנשיא ארה"ב לשעבר עדויות ממקור ראשון על הטבח המחריד שביצע חמאס ביישובי עוטף עזה. טראמפ: "ראש הנחש הוא אירן, הם שלחו את החמאס. אני מזועזע מההתערבות שלהם"

נשיא ארה"ב לשעבר, דונלנד טראמפ, עם נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר. איחוד הצלה,
נשיא ארה"ב לשעבר, דונלנד טראמפ, עם נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר/איחוד הצלה

נשיא ארה"ב לשעבר, דונלנד טראמפ, נפגש עם נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר, שהעביר לו עדויות ממקור ראשון על הטבח המחריד שביצע חמאס ביישובי עוטף עזה.

ביר נאם בוועידת RJC שהתקיימה בלאס וגאס בנוכחות המועמדים לנשיאות ארה"ב מטעם המפלגה הרפובליקנית, חברי קונגרס, סנאטורים וראשי המפלגה, וביניהם: טראמפ, רון דה-סנטיס, ניקי היילי ועוד. הוא חשף בפניהם עדויות מצמררות מהטבח ב-7 באוקטובר במטרה לגייס תמיכה רחבה לקראת ההצבעה בסנאט על העברת הסיוע לישראל.

היום ה-27 למלחמה - כל העדכונים

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ בכנס בחירות בפלורידה. Marco Bello, רויטרס
"חלאות אדם". טראמפ/רויטרס, Marco Bello

כחלק מהעדויות המזעזעות מהתופת, חשף ביר בפני הנוכחים הקלטות וצילומים מהשטח של מתנדבי "איחוד הצלה". ביר סיפר על מתנדב איחוד הצלה שניגש להעניק סיוע רפואי בשטח המסיבה ברעים ונרצח בעת מילוי תפקידו, על אשתו של ביר חובשת במקצועה שהצטיידה באקדח, ירדה לשטח והצילה 41 בני אדם ועל שני תאומים בני עשרה חודשים שחולצו מבתיהם לאחרששכבו לבד במיטתם במשך 14 שעות כשהוריהם נרצחו בדם קר על ידי מחבלי החמאס.

את הסקירה העביר ביר לקראת ההצבעה הצפויה בסנאט ולאחריה בבית הנבחרים, בעקבות החלטת הנשיא ביידן להעביר סיוע נוסף לישראל.

טראמפ שנחשף לעדויות הקשות שהציג ביר בכנס, אמר: "מדובר בחלאות אדם הכי גדולים שיש. אני מעריך מאוד את הפעילות של איחוד הצלה בשדה הקרב ובמסיבה ברעים. אני מתחייב שאם אזכה בבחירות הבאות לנשיאות, אדאג שדבר כזה לא יחזור על עצמו לעולם. ראש הנחש הוא אירן, הם שלחו את החמאס, אני מזועזע מההתערבות שלהם". טראמפ סיים את דבריו בחיבוק מחזק לביר וביקש ממנו למסור את הערכתו האישית למתנדבי איחוד הצלה.

"החל מהדקות הראשונות של מתקפת הפתע נגד ישראל, אלפי מתנדבי 'איחוד הצלה' חירפו את נפשם וחתרו למגע תחת אש המחבלים, כדי להציל כמה שיותר נפשות", אמר ביר עם נחיתתו בארה"ב. "כעת אנחנו עוברים אל הקרב הבא במערכה, שנמצא בזירות התודעה וההשפעה ועלינו לגייס תמיכה גורפת מקיר לקיר בקרב מקבלי ההחלטות והציבור האמריקאי", סיכם.

בנוסף לפגישותיו עם מייק ג'ונסון, יושב ראש בית הנבחרים של ארה"ב, מייק פנס, נייקי היילי, רונלד דה סנטיס ועוד, צפוי ביר להיפגש גם עם תומכי הקואליציה היהודית הרפובליקנית המהווה גשר חשוב וייחודי בין הקהילה היהודית האמריקאית לבין מקבלי ההחלטות בוושינגטון הבירה, בגבעת הקפיטול, ובדעת הקהל בכל רחבי ארצות הברית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
seperator

עד היום הותרו לפרסום שמותיהם של 332 חללי צה"ל שנפלו במסגרת מבצע "חרבות ברזל". מספר זה כולל את לוחמי כיתות הכוננות ביישובים השונים, אך אינו כולל את עשרות השוטרים ואת אנשי שב"כ שנפלו בקרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully