וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן יובל זילבר נהרג בעזה, אביו ספד לו: "הוא היה ילד קסם"

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 11:42

זילבר, בן 25 מרמת גן, היה מ"מ בגדוד חי"ר 7007 של חטיבת הראל, וחזר מהטיול הגדול כדי להתייצב לשירות. אביו איתי: "דיברנו ביום שישי, הוא התקשר כדי להגיד לי שהוא אוהב אותי ושלא אדאג"

בווידאו: אביו של סגן יובל זילבר: היה מאד נסער ממה שעשו לנו ב-7.10, זה שבר את ליבו/צילום: אורי סלע

סגן במילואים יובל זילבר נפל בקרבות ברצועת עזה - כך הותר הבוקר (חמישי) לפרסום. הוא החלל ה-17 מתחילת הכניסה הקרקעית לרצועת עזה. אתמול פורסמו שמותיהם של 14 חללים נוספים.

היום ה-27 למלחמה - כל העדכונים

זילבר, בן 25 מרמת גן, הוא בנם של יעל ואיתי זילבר. הוא שירת במילואים כמ"מ בגדוד חי"ר 7007 של חטיבת הראל, ואחרי השחרור נסע לטיול הגדול בעולם - שם תפסה אותו המלחמה. הוא חזר לאחר שנקרא לשירות לאחר מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, ונפל השבוע בקרב בצפון רצועת עזה.

סגן (במיל׳) יובל זילבר, מרמת גן, מ"מ בגדוד חי"ר 7007 שבחטיבת הראל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 25 בנופלו.. דובר צה"ל
יובל זילבר/דובר צה"ל

איתי, אביו של יובל, ספד לו: "כשדיברתי איתו בהתחלה, אמרתי לו 'יובל, נתת ארבע שנים וחצי, שב, תנוח, יש מספיק חיילים'. הוא אמר לי 'אבא, אני בקשר עם המ"פ והכול בסדר'. הוא ביקש שאעזור לו למצוא טיסה חזרה לארץ, אבל בסוף הוא מצא לבד. הוא טס מתאילנד לפריז ומשם לישראל. הוא הגיע בשישי בבוקר ובשבת הוא כבר היה בשדה תימן והתייצב ליחידה שלו, אפילו מבלי שהוא קיבל צו 8. אני זוכר שהוא אמר לי 'אבא, אין לי ציוד טקטי, תנסה להשיג לי', אבל בסוף הם קיבלו".

"הספקנו לפגוש אותו לפני כשבוע", הוסיף איתי. "הוא יצא לאפטר ועשינו פיקניק על הדשא. הוא היה ילד קסם; מצחיק, חכם, אהוב, צנוע. הפעם האחרונה ששוחחנו הייתה בשישי בערב. הוא התקשר כדי להגיד לי שהוא אוהב אותי ושלא אדאג. אמרתי לו שאני אוהב ומחזק אותו".

איתי זילבר אביו של יובל זליבר שנהרג בקרב בעזה, 2 בנובמבר 2023. אורי סלע
"היה לב זהב". איתי זילבר אביו של יובל/אורי סלע

ישראל וילוז'ני, מנהל תיכון אהל שם, ספד לזילבר "המוכשר והאהוב", בוגר בית הספר. "יובל הוא בוגר כיתת המחוננים, מצטיין וחברותי, מוקף חברים ויזם חברתי", סיפר. "יובל היה מדריך בצופים - בשבט ירקון, ובלט בתרומה ובאהבה שלו לשבט. בבית הספר הקים יובל פרויקט של הוראת מבוגרים, והצטיין בפרויקט LEAD - מסלול לפיתוח מנהיגות. לתוכנית הייחודית הזו מתקבלים תלמידים יצירתיים וערכיים, המעורבים בכל תחומי העשייה בחברה הישראלית".

"יובל היה ציר מרכזי בכל פעילות חברתית, היה הרוח החיה בטיולים ובאירועים חברתיים, ואהוד מאוד על חבריו ומוריו. מוריו מספרים עליו שניחן ביכולת זכרון יוצאת דופן, בחשיבה יצירתית ומקורית, יכולת למידה עצמית גבוהה ולא פחות חשוב - אדם ערכי, בולט חברתית, בעל חוש הומור, טוב לב ורגישות לזולת.
לאחר סיום התיכון המשיך יובל לשנת שירות בבית שאן. גם בצבא הצטיין, יצא לקצונה בחיל רגלים, והיה מפקד מחלקה בגדוד חי"ר. זוהי אבידה גדולה לכל קהילת 'אהל-שם'. חיוכו וטוב ליבו יחסרו לנו מאוד", הוא הוסיף.

עד היום הותרו לפרסום שמותיהם של 332 חללי צה"ל שנפלו במסגרת מבצע "חרבות ברזל". מספר זה כולל את לוחמי כיתות הכוננות ביישובים השונים, אך אינו כולל את עשרות השוטרים ואת אנשי שב"כ שנפלו בקרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully