וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: סגן במיל' יובל זילבר, בן 25 מרמת גן, נפל בקרב בצפון רצועת עזה

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 6:28

זילבר שירת כמפקד מחלקה בגדוד חי"ר 7007 שבחטיבת ירושלים. אתמול, הותרו לפרסום שמותיהם של 15 חללי צה"ל, שנוספים ליותר מ-300 שחיילים נהרגו עד כה במבצע "חרבות ברזל"

תיעוד חיילי צה"ל בתמרון הקרקעי ברצועת עזה, 1 בנובמבר 2023/דובר צה"ל

צה"ל הודיע הבוקר (רביעי) כי סגן במילואים יובל זילבר, בן ה-25 מרמת גן, נפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה. זילבר היה מפקד מחלקה שבחטיבת ירושלים. הודעה על מותו נמסרה למשפחתו.

אתמול הותרו לפרסום שמותיהם של 15 לוחמים שנפלו במלחמה, ושלשום, פורסם כי שני לוחמי סיירת גבעתי נפלו בקרבות מול מחבלים בצפון רצועת עזה. הלוחמים, סמ"ר רועי וולף בן 20 מרמת גן וסמ"ר לביא ליפשיץ בן 20 ממודיעין מכבים רעות, נהרגו נהרגו מטיל נ"ט שפגע במבנה בו שהו. בקרב נפצעו קשה עוד שני לוחמים בסיירת והודעה נמסרה למשפחותיהם.

עד כה, יותר מ-300 חיילים נפלו בקרבות.

פעילות צה"ל, רצועת עזה. דובר צה"ל
ארכיון/דובר צה"ל

היום ה-27 למבצע - כל העדכונים

דובר צה"ל, דניאל הגרי, אמר בהצהרתו לתקשורת שלשום כי התמרון הקרקעי ברצועת עזה כולל קרבות קשים. "הלוחמים שלנו בשעה זו נלחמים בשדה הקרב באומץ ובגבורה", אמר הגרי. "יש גם קרבות עזים ברצועת עזה. הלחימה הזאת מסוכנת וצריך להבין שיש לזה מחירים. נידרש כולנו לחוסן ואורך רוח".

עד היום הותרו לפרסום שמותיהם של 326 חללי צה"ל שנפלו במסגרת מבצע "חרבות ברזל". מספר זה כולל את לוחמי כיתות הכוננות ביישובים השונים, אך אינו כולל את עשרות השוטרים ואת אנשי שב"כ שנפלו בקרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully