וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאו בקבוק עם פתק על חוף הים ונחרדו לגלות מה הוא הכיל

29.11.2023 / 0:12

סיפור הפנטזיה קיבל טוויסט אפל כשבני הזוג פתחו את הבקבוק שמצאו על חוף הים וחשבו שיש בו מכתב אהבה - אבל מה שמצאו בו גרם להם לזרוק אותו מיד חזרה לים

בני זוג מצאו מכתב בבקבוק בחוף הים - אך נחרדו ממה שכתוב בו/auslapourway/TikTok)

תארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה - אתם הולכים עם בת הזוג לטיול רומנטי על חוף הים, פתאום אתם נתקלים בבקבוק צף במים. אבל לא סתם בקבוק - כזה שיש בתוכו מכתב. זה נראה כמו התחלה של סרט פנטזיה, אלא שזה קרה במציאות ועם טוויסט קודר במיוחד.

זוג נלהב במיוחד שיתף ברשת מה קרה כשמצאו מכתב בתוך בקבוק ומדוע נחרדו ממה שהיה בתוכו. ריק וקריסטל מאוסטרליה, הלכו להם לטיול בחוף הים בצפון קווינסלנד כשנתקלו בתגלית שלהם. בפנטזיה שלהם הם ציפו שבבקבוק יהיה מכתב אהבה רומנטי או כזה ששלח חבר אחד לשני או במקרה הכי קיצוני - קראית מצוקה מאדם שנתקע על אי בודד.

אבל כשפתחו את הבקבוק הוא ראו שהמכתב קבור בתוך משהו שנראה כמו חול, הם שפכו את החול כדי לקרוא את המסר- אבל אחרי שקראו את המכתב הם הבינו שזה לא היה חול - זה היה האפר של אדם בשם ג'יוף, ובמכתב היה תיאור מדויק של הבקשה האחרונה שלו לפני שהוא נפרד מהעולם הזה.

כמעט 2 מיליון איש צפו בסרטון

בתקשורת המקומית דווח שבמכתב שבתוך הבקבוק היה כתוב: "בבקבוק זה טמון האפר של ג'יוף, אם מצאתם אותו בבקשה זרקו את הבקבוק חזרה לתוך הים כדי שאוכל להמשיך במסע שלי". ברגע שריק הבין מה יש בתוך הבקבוק שהוא החזיק, הוא אמר: "אוי לא".

לא תמיד זה נגמר ככה
מצאה מכתב בבקבוק שהושלך לים לפני 25 שנה - ואת מי שכתבה אותו

צוללנית מצאה מכתב בבקבוק מ-1926 - ובזכותכם הוא הגיע ליעדו

ריק וקריסטל שיתפו את התגלית שלהם בטיקטוק, ולמזלם העוקבים שלהם ראו בעיקר את הצד המצחיק שבסיפור. "אלוהים ישמור! זה אבא שלי!", כתב אחד המגיבים (אנחנו מקווים שבצחוק), ושני הוסיף ברכה לג'יוף: "ברוך הבא לאוסטרליה". שלישי סיכם: "זה סוף המסע שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully