וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד לראש העיר נתניה הפגין נגד סטודנטים ערבים: "יאללה לעזה"

29.10.2023 / 12:25

בין המפגינים במכללת נתניה אמש היה גם המועמד לראשות העיר אבי סלמה, שקרא "יאללה הביתה, יאללה לעזה". היום הסביר: "עומד מאחורי מילותיי. מי שמפריע למתפללים באופן מכוון באמצעות מוזיקה רועשת באמצע יום השבת ומי שתומך בטרור שיעוף מכאן"

בווידאו:מועמד לראשות העיר נתניה אבי סלמה הפגין אתמול מול מכללת נתניה וקרא יאללה הביתה יאללה לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מכללת נתניה ידעה ימים שלווים יותר. אתמול (שבת) סערו הרוחות, כשבערב נרשמו עימותים בין מוחים יהודים לסטודנטים ערבים. לפי המוחים החלו הסטודנטים הערבים שגרים במעונות להפריע למתפללים במהלך השבת, תוך שהם משמיעים מוזיקה בעוצמה גבוהה. תושבי העיר זעמו והתארגנו למחאה דרך קבוצות וואטסאפ עירוניות. עוד קודם לכן, טענו מפגינים, נרשמה בשבועות האחרונים מתיחות בין חלק מהסטודנטים הערבים והיהודים במכללה.

בין התושבים שהגיעו נמנה המועמד לראשות העיר אבי סלמה, שקרא "יאללה הביתה, יאללה לעזה". הוא לא מתחרט על פעילותו במהלך המחאה. "אחרי השבעה באוקטובר 2023 שכלל טבח של נשים, ילדים, זקנים ומעשים מזעזעים שהדעת לא סובלת, נפתח חוזה חדש, מי שרוצה להישאר כאן תוך שהוא מאמין במדינת ישראל כמדינת היהודים אהלן וסהלן, אבל מי שזורק ביצים על ילדים יהודים שקוראים תהילים מחוץ לבית כנסת, מי שמפריע למתפללים באופן מכוון באמצעות מוזיקה רועשת באמצע יום השבת ומי שתומך בטרור שיעוף מכאן", אמר לוואלה!, "נגמרו הימים שהיינו סלחנים כלפי מי שנותן לנו סטירה, מי שלא מכבד את מדינת ישראל ואת העם היהודי שיעוף לעזה ועכשיו, שיתבוסס שם בבוץ של עצמו".

כשנשאל האם הוא עומד מאחורי מילותיו אמר סלמה: "אני בוודאי עומד מאחורי המילים האלו ואעשה הכול בכלים שיש לי כדי לנקות את נתניה מתומכי טרור או מכאלה שלא מאמינים במדינת ישראל. חשוב לציין את כוחות הביטחון והמשטרה שהגיעו למקום. במהלך ההפגנה הרגעתי את הרוחות והסברתי למפגינים שהשוטרים הם אחים שלנו ולאף אחד אין את הזכות לגעת בהם. צר לי שמי שמנהיג כעת את עיריית נתניה לא לוקח את המושכות אליו בנושא הזה ומשאיר לאזרחים את העבודה. לצערי הנהגת העיר שבויה עדיין בקונספציה הישנה ולא הפנימה את השינוי במציאות, ואני ושאר תושבי העיר נתניה כאן כדי להזכיר להם איפה נמצא המצפן המוסרי באמת.

"אציין בסוף דבריי כי לא קראתי קריאות מוות לערבים, אני בהחלט בעד מוות למחבלים".

מפגינים במכללת נתניה נגד סטודנטים ערבים, 28 באוקטובר 2023. לפי סעיף 27 א', אתר רשמי
המפגינים אמש במכללת נתניה/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א'

מעונות הסטודנטים פונו לבקשת ראש העיר מרים פיירברג. "האויבים שלנו בחמאס רוצים לראות את הרחובות שלנו בוערים וסוערים. אני לא אתן לזה לקרות", אמרה במהלך ההפגנה. "כפי שדאגתי שבימי האינתיפאדה, בתקופת הפיגועים וגם בשומר חומות, נתניה נשארה שקטה ובטוחה - ככה נתניה תישאר גם הפעם בטוחה, ורוחות העיר ישארו שקטים. כעסים ופחדים לא יכולים לנהל אותנו. התפקיד שלי והמחויבות שלי כראש עיר הוא לשמור על נתניה בטוחה ושקטה. אנחנו מפעילים כוחות בטחון רבים בעיר ולא נאפשר כל התפרעות והפרות סדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully