וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: נציג קטארי בכיר פגש משפחה של חטופים ישראלים

עודכן לאחרונה: 27.10.2023 / 12:48

אביחי ברודץ' מכפר עזה, שאשתו ושלושת ילדיו נחטפו על ידי מחבלים לרצועת עזה ב-7 באוקטובר, נועד בוושינגטון עם השגריר מקטאר, שממלאת תפקיד מרכזי בשיחות על שחרור החטופים. זו פגישה ראשונה מסוג זה עם נציג האמירות מאז מתקפת הטרור

בווידאו: צעדת מחאה של משפחות החטופים/צילום: מטה משפחות החטופים

לראשונה מאז מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, נציג בכיר של המשטר הקטארי פגש משפחה של חטופים ישראלים - כך נודע היום (שישי). קטאר ממלאת תפקיד מרכזי בשיחות הבינלאומיות לשחרור החטופים משבי חמאס. ארגון הטרור חטף לרצועת עזה יותר מ-200 בני אדם משטח ישראל.

הפגישה נערכה בין שגריר קטאר בוושינגטון, משעל אל-ת'אני, לבין אביחי ברודץ', שאשתו הגר ושלושת ילדיו עופרי, יובל ואוריה נחטפו לעזה. בהודעה לעיתונות מטעם "היוזמה הבינלאומית לשחרור החטופים" נכתב כי הפגישה "התקיימה באווירה חיובית ורגישה", ולפיה ברודץ' הודה לנציג הקטארי על חלקה של דוחה במאמצים לשחרור החטופים. "כהורה, אבא לשלושה ילדים המוחזקים בידי החמאס בעזה, אני מקווה שקטאר תמשיך במאמציה להחזיר מיידית את אשתי ושלושת ילדיי, ועוד יותר מ-30 ילדים המוחזקים כבני ערובה בידי חמאס, הביתה", אמר ברודץ', שקרא לשחרר את הילדים בהקדם האפשרי. "הם מוחזקים כבני ערובה כבר 20 יום, כל דקה מרגישה כמו גהינום", הדגיש.

אביחי ברודץ', שאשתו הגר ושלושת ילדיהם נחטפו לעזה, בפגישה עם חבר הקונגרס דניאל גולדמן, 27 באוקטובר 2023. היוזמה הבינלאומית לשחרור החטופים, אתר רשמי
אביחי ברודץ' וחבר הקונגרס האמריקני דניאל גולדמן/אתר רשמי, היוזמה הבינלאומית לשחרור החטופים

ברודץ' נועד גם עם סנאטורים וחברי בית הנבחרים האמריקני, בהם רלף ניידר, טום קוטון, ג'ון פטרמן, כריס קון, צ'אק שומר וג'קי רוזן, והוא צפוי להיפגש היום עם גורמים נוספים בתקווה לעורר מודעות להשבת החטופים.

עוד בוואלה!

229 חטופים: סיפורי הנשים, גברים, קשישים וילדים ששבויים בעזה

לכתבה המלאה

ברצועת עזה מוחזקים בשלב זה יותר מ-200 בני אדם שנחטפו משטח ישראל לרצועת עזה, בהם גם ישראלים בעלי אזרחות כפולה וזרים. עד כה שוחררו ארבעה חטופים, בהן שתיים בעלות אזרחות אמריקנית. בכיר ישראלי אמר לפני יומיים לוואלה כי המו"מ לשחרור בני ערובה נוספים מידי חמאס בעזה נמצא בנקודה מכרעת. לדבריו, אם לא תהיה התקדמות בימים הקרובים, ישראל תתקדם לפעולה קרקעית ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully