וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרף לכוחות: העיתון "במחנה" חוזר במהדורה מיוחדת, שבע שנים אחרי שנסגר

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 15:53

העיתון הצבאי המיתולוגי, שראה אור לראשונה לפני כ-90 שנה והפצתו נעצרה בשנת 2016, יודפס מחדש מדי שבוע בעשרות אלפי עותקים וילווה את הלוחמים במבצע "חרבות ברזל". צפו בשער המהדורה הראשונה של העיתון המחודש

בווידאו: דובר צה"ל קורא לא להיות שאננים למרות התמעטות ירי הרקטות/צילום: דובר צה"ל

עיתון "במחנה" חוזר במהדורה מיוחדת בצל מלחמת "חרבות ברזל" - כך נודע היום (חמישי) לוואלה!. זאת, שבע שנים לאחר שנסגר.

היום ה-20 למלחמה - כל העדכונים

עיתון "במחנה" ראה אור לראשונה לפני כ-90 שנה, וליווה תחילה את כוחות "ההגנה" ולאחר מכן את חיילי צה"ל לאורך עשורים רבים. עיתונאים רבים צמחו בו במשך השנים, והוא סיקר בהיקף נרחב את חיי הצבא על שלל היבטיהם, בימי שגרה ובימי לחימה, בסדיר, בקבע ובמילואים. גרסתו המודפסת האחרונה יצאה לאור בסוף שנת 2016, ומאז הוא הוטמע באתר צה"ל ומרבית חייליו פוזרו ביחידות כמו גלי צה"ל ודובר צה"ל.

ואולם, כעת הוא חוזר במפתיע. המהדורה החדשה תופיע תחת הכותרת "במחנה בלחימה" - כפי שהיה בעבר בעיתות מלחמה. הפעם האחרונה שפורסמה מהדורת "במחנה בלחימה" היתה במבצע "צוק איתן" בשנת 2014, ולפני כן במבצעי צה"ל השונים ברצועת עזה ובמלחמת לבנון השנייה.

צפו בשער המהדורה המודפסת הראשונה של "במחנה" המחודש

שער עיתון במחנה. 26 באוקטובר 2023. איתי כהן, אתר רשמי
שער המהדורה החדשה של "במחנה"/אתר רשמי, איתי כהן

המהדורה, שתודפס מדי שבוע בכ-50 אלף עותקים, תחולק לחיילים בשטחי הכינוס וביחידות השונות ברחבי הארץ. היא תכלול כתבות מגזין עם הכוחות בשטח ובעורף, ותדגיש את סיפורי הגבורה הרבים של מלחמת "חרבות ברזל". מבחינה פיקודית, העיתון מופק על ידי חיל החינוך והנוער, כבעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully