וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית: נדחתה פתיחת שנה"ל האקדמית - לחודש דצמבר

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 13:36

אחרי שכבר הודיעו על דחיית שנת הלימודים באוניברסיטאות ל-5 בנובמבר, ראשי המוסדות הודיעו על דחייה נוספת לפחות עד 3 בדצמבר. ההחלטה התקבלה בשל העובדה שכ-30 אחוזים מכלל הסטודנטים והסטודנטיות נמצאים במילואים. גם במכללות דחו את פתיחת השנה ל-3 בדצמבר

בווידאו: חיילי צה"ל מוסרים דרישות שלום מהשטח/רוני כנפו

פתיחת שנת הלימודים האקדמית תשפ"ד נדחתה בפעם השלישית בשל המלחמה בעזה. ראשי אוניברסיטאות המחקר הודיעו הבוקר (שלישי) כי השנה תיפתח לא לפני 3 בדצמבר. זו הודעת דחייה שנייה של ראשי האוניברסיטאות כשבפעם הקודמת הודיעו על דחיית פתיחת שנת הלימודים ל-5 בנובמבר.

גם בוועד ראשי המכללות הציבוריות הודיעו כי שנת הלימודים תיפתח ב-3 בדצמבר. בהודעת הוועד נכתב כי מכללה שתחליט להקדים את המועד תעשה זאת בהתראה של שבוע לפחות ובתיאום עם אגודת הסטודנטים במוסד.

בהודעה נמסר כי אוניברסיטאות המחקר יפתחו את הסמסטר עם תחילת תהליך שחרור של המגויסים למילואים אך לא לפני 3 בדצמבר וכן תינתן הודעה מקדימה של שבועיים שיוקדשו לחזרה לשגרה ולמסלול האקדמי ובסיומם יחלו הלימודים.

היום הראשון ללימודים באוניברסיטת בן גוריון, באר שבע, אוקטובר 2018. ראובן קסטרו
היום הראשון ללימודים באוניברסיטת בן גוריון, באר שבע, אוקטובר 2018/ראובן קסטרו

מאז תחילת המלחמה, כך לפי ההודעה, בוצע גיוס רחב של עשרות אלפי סטודנטים וסטודנטיות ואנשי סגל, ועל-פי הערכות מדובר בכ-30% מכלל הסטודנטים באוניברסיטאות. "אנו שואפים ששנת הלימודים תתקיים במלואה ותכלול שני סמסטרים מלאים", נמסר בהודעת ראשי האוניברסיטאות. "ככל שיעלה הצורך, תגלוש שנת הלימודים גם לתקופת הקיץ. ההחלטות הפרטניות לגבי מבנה שנת הלימודים יתקבלו בכל אחת מהאוניברסיטאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully