וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי מועצות בעוטף: "אין מה לדבר על חזרה ליישובים - נשבר האמון"

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 14:09

אחרי שתחילה תכננו להחרים את המפגש, הגיעו ראשי מועצות העוטף לפגישה עם מתהלת "תקומה" האחראית על שיקום האזור. במהלך הפגישה זעמו ראשי המועצות ומסרו כי "בשבועיים האחרונים לא הייתה פה מדינת ישראל, רק עם ישראל", והוסיפו כי במצב כזה לא יוכלו לחזור לישובים

נחשפים ממדי הזוועה שהותירו המחבלים בקיבוץ כפר עזה/אבי רוקח

ראשי מועצות בעוטף עזה נפגשו היום (ראשון) לראשונה עם מנהלת תקומה, המנהלת שהוקמה ואמונה על שיקום העוטף, ומסרו לחברי המנהלת כי "האמון במדינה לא קיים".

"בשבועיים האחרונים לא הייתה פה מדינת ישראל אלא רק עם ישראל", מסרו ראשי המועצות בישיבה הראשונה עם מנהלת המנהלת, שנועדה לטפל בשיקום העוטף אחרי האירועים המחרידים של ה-7 באוקטובר. ראשי המועצות הוסיפו כי "צריך מענה ביטחוני אמיתי ומוחלט. לא צריכים להיות בממ"דים בעוטף עזה, זה המבחן".

בית הרוס, קיבוץ בארי, 15 באוקטובר 2023. ראובן קסטרו
"לא נקבל שום שיח על הפסקת אש וסיוע הומוניטרי", ישובי העוטף/ראובן קסטרו

בנוגע לחזרה לישובים, ראשי המועצות מסרו למנהלת כי "אין מה להתחיל לדבר על זה, עד שיהיה ביטחון אמיתי ולא מדומה. לא נקבל שום שיח על הפסקת אש וסיוע הומוניטרי. הדבר היחיד שיהיה זאת אש בלי הפסקה".

ראשי המועצות של ישובי העוטף אימו תחילה להחרים את המפגש עם המנהלת, ורק לאחר שיחה עם יו"ר תקומה, משה אדרי, הסכימו להגיע. כעת, הם דורשים להכניס את כל הישובים במועצות תחת המנהלת. "אסור לעשות הפרדה בין הישובים במועצות. אסור לפרק את הקהילות. אפשר לתעדף ישובים שקורבים לגדר אבל חייבים להכליל את כולם", מסרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully