וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות בצפון: המדינה החליטה לפנות 14 יישובים נוספים

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 8:00

לאחר ירי טילי נ"ט מתמשך אל עבר ישובי הצפון ותקיפות צה"ל בלבנון, הודיע משרד הביטחון על הוספת 14 ישובים נוספים לתוכנית להתפנות תושבי הצפון במימון המדינה. ההחלטה אושרה על ידי גאלנט ופיקוד הצפון עדכן את ראשי המועצות בהחלטה

תקיפת צה"ל של מטרות חיזבאללה בלבנון. 21 באוקטובר 2023/דובר צה"ל

רשות החירום הלאומית של משרד הביטחון וצה"ל הודיעו הבוקר (ראשון) על הוספה של 14 ישובים נוספים לתוכנית להתפנות תושבי הצפון במימון המדינה.

הישובים שנוספו לתוכנית הם: שניר, דן, בית הלל, שאר ישוב, הגושרים, לימן, מצובה, אילון, גורן, גרנות הגליל, אבן מנחם, סאסא, צבעון ורמות נפתלי.

פיקוד הצפון עדכן לפני זמן את ראשי המועצות בהחלטה והוספת הישובים לתוכנית אושרה על ידי שר הביטחון יואב גאלנט. התכנית תנוהל על ידי הרשויות המקומיות, משרד התיירות ורח"ל במשרד הביטחון.

תקיפה של עמדת צה"ל בגבול לבנון על ידי חיזבאללה, 19 באוקטובר 2023. רויטרס
תקיפה של עמדת צה"ל בגבול לבנון על ידי חיזבאללה/רויטרס

שלשום, יצאה לפועל התוכנית להתפנות תושבי קריית שמונה לבתי הארחה. משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות דרש פינוי גם עבור כל היישובים במרחק של עד חמישה קילומטרים מהגבול.

אתמול, התיר צה"ל לפרסום כי כי לוחם נפצע באורח קשה מפגיעת טיל נ"ט באזור ברעם. בתגובה לירי הטילים שבוצע באזור הצפון, תקפו הלילה כוחות צה"ל מטרות חיזבאללה בלבנון, בהן מתחם שיגור ממנו נורה טיל לעבר כלי טיס ישראלי, שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית. בחיזבאללה טוענים כי שישה מלוחמיהם נהרגו בתקיפות צה"ל. על פי דיווחי חיזבאללה, , 19 לוחמי הארגון נהרגו בתקיפות ישראליות מתחילת המלחמה. בנוסף, מוקדם יותר הבוקר, דווח בסוריה כי כוחות ישראליים תקפו את נמלי התעופה בדמשק ובחאלב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully