וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל פוסט שלא הסיר: דונלד טראמפ בדרך לכלא?

הנשיא לשעבר תקף את עוזרו של השופט ארתור אנגורון, שדן בתביעה האזרחית נגדו, והותיר אותו באתרו גם לאחר שהשופט דרש את הסרתו. השופט לסניגור: "תסביר לי מדוע הוא לא צריך להיענש"

בווידאו: טראמפ במתקפה על ביידן: "תחתיי אף אחד לא היה חושב לפלוש לישראל"/רויטרס

דונלד טראמפ ממשיך להתגרות במערכת החוק האמריקנית - וזה עלול לעלות לו הפעם ביוקר. נגד הנשיא האמריקני לשעבר, שמרבה לבקר את הנשיא המכהן ג'ו ביידן ולאחרונה גם את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, מתנהל משפט על הונאה בהיקף עצום בשל ניפוח נכסים. מדובר בתביעה אזרחית שמשמעותה היא סנקציה עסקית ו/או קנסות כנגד טראמפ, אולם כעת ספג איום מהשופט ארתור אנגורון ועלול למצוא את עצמו מאחורי סורג ובריח.

הנשיא לשעבר פרסם פוסטים מאיימים כנגד עוזרו המשפטי של השופט ונדרש להסירם, כשהשופט הוציא צו איסור פרסום כנגד טראמפ ובו אסר עליו לפרסם כל תוכן שקשור לעובדי משרדו. הוא דרש להסיר את הפוסט מהרשתות החברתיות, אולם הוא לא הוסר מהאתר הרשמי שלו. האתר המזוהה עם השמאל MeidasTouch פרסם את דבר ההפרה ביום שלישי, מה שגרם לשופט אנגורון לזמן אליו את עורכי דינו של טראמפ לבירור ו"להסביר מדוע הוא לא צריך להיענש". סניגורו של טראמפ כריסטופר קייס טען כי מדובר בטעות בתום לב וכי הפוסט הוסר מהרשתות החברתיות מיד עם ההנחיה. כעת נותר רק לראות האם השופט ישתכנע.

דונלד טראמפ יושב באום במהלך תחילת משפט ההונאה האזרחי שלו בניו יורק, ארה"ב, 2 באוקטובר 2023. רויטרס
ממשיך לצפצף על החוק. טראמפ במהלך משפטו/רויטרס

אנגורון כבר קיבל את טענתה המרכזית של התביעה, שלפיה טראמפ הונה בנקים, חברות ביטוח וגורמים אחרים בין 2011 ל-2021, כשניפח את הונו ואת שווי נכסיו בהצהרותיו הפיננסיות על מנת לקבל הלוואות נוחות יותר. הפסיקה נגעה גם שני בניו הבוגרים ועשר מחברותיו של טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully