וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכנסים בפעם השביעית: מהדורת משפחות החטופים באולפן וואלה!

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 18:58

זהו השידור השביעי של מהדורת משפחות החטופים באולפן וואלה. כל העדכונים למשפחות אודות הסטטוס הנוכחי, העשייה מאחורי הקלעים וסיפורי התופת שממשיכים להתגלות. מדי יום יעלו עדכונים על הפעולות שנעשות

LIVE

המהדורה השביעית של מטה המשפחות להשבת הנעדרים והחטופים תתקיים הערב (חמישי) באולפן וואלה!. עד כה, לפי דובר צה"ל, עודכנו 199 משפחות כי יקיריהם נחטפו משטח ישראל לרצועת עזה.

אל המהדורה הערב יגיע נציג של משפחת קלדרון, שחמישה מבני משפחתו נחטפו לעזה, אב המשפחה עפר (50), ילדיו סהר (16), ארז (12) ונויה, (13), ואיתם גם גם הסבתא כרמלה דן, אישה בת 80 המתמודדת עם דמנציה. לאחר מכן, תסקר המהדורה מעיר האוהלים שהוקמה צמוד לבסיס הרבנות הראשית שברמלה, שם מתבצעת עבודת זיהוי הגופות.

היום, ביקר ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק בישראל. במהלך ביקורו, יצא בהצהרה משותפת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "לפני 80 שנה העולם המערבי עמד לצדכם בשעתכם האפלה ביותר, זו השעה האפלה ביותר שלנו" מסר נתניהו. ראש ממשלת בריטניה השיב: "בשבועיים האחרונים המדינה הזו עברה מה שאף מדינה לא צריכה לעבור. אנחנו תומכים לחלוטין בזכותה של ישראל להגן על עצמה, אני יודע שאתם נוקטים משנה זהירות ומנסים לצמצם את הפגיעה באזרחים".

דרישות מטה משפחות החטופים והנעדרים. ללא, מערכת וואלה
דרישות מטה משפחות החטופים והנעדרים/מערכת וואלה, ללא

וואלה! משדרת מדי ערב בשעה 19:00 את שידורי מהדורת מטה המשפחות להשבת הנעדרים והחטופים, עם כל העדכונים למשפחות על הסטטוס הנוכחי, העשייה מאחורי הקלעים והסיפורים הקשים שממשיכים להתגלות. מדי יום יעלו עדכונים על הפעולות שנעשות.

המוקד של המהדורה ומטה המשפחות יהיה פעיל עד חצות והחל מעשר בבוקר ביום שלמחרת. ניתן ליצור קשר במספר 03-5477777, שם ממתינים במוקד מטה המשפחות שנפתח למען איסוף המידע במאגר מאובטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully