וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא רואה איך אנחנו חיים כשהם כל כך קרובים לגדר"

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 19:54

ראש מועצת אשכול גדי ירקוני נשמע כעוס במיוחד במונולוג שהוא נתן לחדשות 12: "לא רוצה לפגוע בבית חולים, אבל זה לא כל כך מעניין אותי. הם התחילו את המלחמה, לא אנחנו. במלחמה יש טעויות. המשפחות שלנו זועקות ואנחנו מתעסקים בהם"

בווידאו: תיעוד של חדירת מחבלים לשדרות בבוקר ה 7/10/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

"אני עייף אבל התושבים שלי שבורים והדבר שהכי מטריד אותנו היום זה הנעדרים והשבויים שלנו", כך פתח במונולוג לערוץ 12 גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול שאחראי על יישובי וקיבוצי העוטף שספגו מכה קשה וכואבת כל כך מהמתקפה הזוועתית של מחבלי החמאס.

ירקוני נשמע הרבה פחות מרוסן הפעם ונדמה שתקרית הבית חולים בעזה השפיע עליו מאוד. "אני שומע את מה שאתם אומרים ואני השתניתי. השבויים והנעדרים יושבים שם ואנחנו לא יודעים מה קורה איתם", הוסיף ירקוני, "המשפחות זועקות ומי שלקח אותם זה לא רק החמאס והג'יהאד, מי שלקח אותם זה גם אנשים רגילים מעזה. וכשאתם יושבים איתנו פה ומדברים אם פגענו בבית חולים או לא? אני לא רוצה לפגוע בבית חולים, אבל זה לא כל כך מעניין אותי. אני לא התחלתי את המלחמה הזו, הם התחילו את המלחמה. במלחמה יש טעויות ושכל העולם וביידן יסתכלו עלינו ויגידו שמותר לכם לטעות".

ראש מועצה אזורית אשכול, גדי ירקוני. לירון מולדובן
נשמע זועם במיוחד. גדי ירקוני/לירון מולדובן

ירקוני הוסיף: "ואם היינו נופלים על בית החולים הזה? זה לא נורא. אם יהיה בית עם הרבה תושבים ומתחת יהיו מחבלים שרצחו ושחטו את התושבים שלי, שיפגיזו אותו. אנחנו לא אותם אנשים. אני לא רואה איך אנחנו חיים כשהם כל כך קרובים לגדר. מדינת ישראל צריכה לשנות פאזה. אנחנו צריכים לדאוג, לא להרוג אותם, אני לא רוצה נקמה. אבל לא נוכל לחיות כשהם לידנו. הם לא חיות, הם משהו זוועתי".

עוד בוואלה!

"אנשים נלחמים למען הדגל": המחברת של אלכסיי שנפל בשדרות

לכתבה המלאה
מכונית שרופה, קיבוץ בארי, 15 באוקטובר 2023. ראובן קסטרו
עבר שואה של ממש. מכונית שרופה בקיבוץ בארי/ראובן קסטרו

"והיום תושבי רצועת עזה, אם יש בהם כאלו שהם חפצי חיים - שיוציאו את התושבים, אחרת אין להם זכות לחיות יותר. אני דורש מצה"ל ומדינת ישראל לגמור את המשימה הזו. לגמור אותה הפעם כדי שנוכל אנחנו לחיות בשקט והם שיהיו במקום הבא. אחרת לא נוכל לחיות שם והגבול יהיה קרוב לכאן. זה לא המבחן של אשכול עכשיו, זה המבחן של מדינת ישראל. ואם ראש הממשלה ושר הביטחון לא יעשו את העבודה שלהם, לא נוכל לפתח את האזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully