וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוויה רביעית במשפחה תוך שבוע: זוהתה גופתה של אלין בת ה-8

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 12:27

במהלך השבוע הובאו למנוחות דינה ויבגני קפשיטר ובנם בן ה-5 שנרצחו ביריות ע"י מחבלים שנתקלו בהם בדרכם חזרה הביתה. אלין בת ה-8 הוגדרה נעדרת והבוקר הגיעה הבשורה הקשה כי זוהתה גם גופתה של אלין

בווידאו: צה"ל מכניס תקשורת זרה לתעד את האסון בכפר עזה/רויטרס

משפחת קפשיטר מדימונה קיבלה הבוקר (רביעי) את ההודעה על זיהוי גופתה של בת המשפחה אלין בת ה-8 והיא תובא היום למנוחות בבית העלמין בעיר. בשבוע האחרון הובאו למנוחות הוריה, דינה ויבגני, ואחיה איתן בן ה-5.

איתן קפשיטר בן ה-5 | בני משפחת קפשטייר. ללא, אתר רשמי
איתן קפשיטר בן ה-5 | בני משפחת קפשטייר/אתר רשמי, ללא

בני משפחת קפשיטר יצאו לבלות את חג שני של סוכות בקמפינג באשקלון כשהחלו הרקטות והאזעקות בבוקר יום שבת ב-7 באוקטובר. הם קיפלו את האוהלים והחליטו לחזור הביתה. בדרכם הם נתקלו במחבלים, שירו לעבר בני המשפחה ורצחו אותם.

"עובדת סוציאלית הגיעה אלינו הבוקר להודיע לנו שזיהו את גופתה של אלין", סיפרה בת הדודה ביאטה. "כואב לנו. היינו מאוד מחוברות. זה פשוט נוראי. אנחנו לא מעכלים שמשפחה שלמה נגדעה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלין קפשיטר. ללא, אתר רשמי
סוף עצוב. אלין קפשיטר/אתר רשמי, ללא

"הם רצו שתהיה חוויה מיוחדת לילדים, שאהבו מאוד לטייל בטבע", סיפרה בת הדודה ביאטה מוקדם יותר השבוע. "דינה ויבגני חזרו דרך כביש שדרות. היא התקשרה לאבא שלה ואמרה לו שהם בדרך הביתה. היא כתבה לחברה שהיא מבוהלת מהרקטות".

אלה, חברת המשפחה, אמרה: "ברגע אחד, המחבלים הארורים והשפלים גדעו משפחה שלמה. איתן היה ילד מקסים ושמח. תמיד חייך ואהב מאוד את הגן ואת החברים. זו טרגדיה נוראית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully