וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משפחה שלמה נגדעה": ההורים והילד בן ה-5 נורו למוות, הבת הקטנה נעדרת

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 21:14

דינה ויבגני קפשיטר, ובנם איתן בן ה-5 נרצחו מכדורי מחבלים ליד שדרות, כשהיו בדרך מקמפינג באשקלון לביתם בבאר שבע. גורלה של אלין בת ה-8 הנעדרת לא ידוע. "היא הבת היחידה של הדוד שלי", סיפרה בת דודתה של דינה. "היה ילד מקסים ושמח", ספדה חברת המשפחה לאיתן הקטן

נחשפים ממדי הזוועה שהותירו המחבלים בקיבוץ כפר עזה/אבי רוקח

איתן קפשיטר בן ה-5 היה אמור לחגוג ביום ראשון שעבר את יום הולדתו. היום הוא הובא למנוחות בבית העלמין בדימונה. שני הוריו, דינה ויבגני התכוונו לבלות את החג עם איתן ז"ל ועם ביתם השנייה, אלין בת ה-8, בקמפינג בפארק אשקלון. ביום שבת בבוקר, כשהחלו האזעקות, הם קיפלו את האוהלים והתכוונו לחזור הביתה, לבאר שבע. לא רחוק משדרות פתחו מחבלים באש כבדה לעבר רכבם. שני ההורים, דינה ויבגני, ואיתן הקטן נרצחו. הבת אלין עדיין מוגדרת כנעדרת.

בני משפחת קפשטייר. ללא, אתר רשמי
שלוש לוויות. משפחת קפשיטר/אתר רשמי, ללא

"הם רצו שתהיה חוויה מיוחדת לילדים, שאהבו מאוד לטייל בטבע", מספרת בת דודתה של דינה, ביאטה דכטרייב. "דינה ויבגני חזרו דרך כביש שדרות. היא התקשרה לאבא שלה ואמרה לו שהם בדרך הביתה. היא כתבה לחברה שהיא מבוהלת מהרקטות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איתן קפשיטר בן ה-5, היה אמור לחוג ביום ראשון שעבר יום הולדת, היום הובא למנחות בבית העלמין בדימונה.  16 באוקטובר 2023. באדיבות המשפחה
תמיד חייך ואהב את הגן ואת החברים. איתן קפשיטר ז"ל, בן 5/באדיבות המשפחה
אלין קפשיטר. ללא, אתר רשמי
הבת הנעדרת אלין בת ה-8/אתר רשמי, ללא

דכטרייב מוסיפה: "הם רצחו משפחה שלמה. היא הבת היחידה של הדוד שלי. נגדעה משפחה שלמה על ידי מחבלים עלובים".

אלה, חברת המשפחה, אמרה: "ברגע אחד, המחבלים הארורים והשפלים גדעו משפחה שלמה. איתן היה ילד מקסים ושמח. תמיד חייך ואהב מאוד את הגן ואת החברים. זו טרגדיה נוראית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully