וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות תושבי העוטף וניצולי המסיבה מקעקעים את "7.10": "נולדנו מחדש"

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 17:36

בעל סטודיו לקעקועים באילת כבר טיפל בעשרות מתושבי עוטף עזה וניצולי המסיבה ברעים שהגיעו לקעקע את תאריך יום שבת השחור - יום פרוץ המלחמה בעזה. אחת מהן סיפרה לוואלה!: "זה תאריך הלידה מחדש שלי ושל משפחתי". המקעקע רועי בניזרי: "הם סיפרו לי על האסון ובכיתי איתם"

רבים מתושבי עוטף עזה וניצולי המסיבה בקיבוץ רעים פונו למלונות ברחבי הארץ. חלקם הגיעו לאילת מאז פרוץ המלחמה בעזה נגד חמאס. רועי בניזרי, בעל סטודיו לקעקועים באילת, מספר כי עשרות מהם כבר הגיעו לסטודיו שלו עם בקשה אחת: לקעקע את תאריך פרוץ המלחמה.

הקעקועים של ליאנה חיימוביץ' ובעלה. באדיבות המצולמים
הקעקוע המשותף של ליאנה ובעלה/באדיבות המצולמים
קעקוע "נובה". ליאור יוספי, רשתות חברתיות, אתר רשמי
קעקוע "נובה"/אתר רשמי, ליאור יוספי, רשתות חברתיות
''לידה מחדש''. הקעקוע של רותם סובלמן. רותם סובלמן, אתר רשמי
''לידה מחדש''. הקעקוע של רותם סובלמן/אתר רשמי, רותם סובלמן
קעקוע "נובה". רשתות חברתיות, אתר רשמי
קעקוע "נובה"/אתר רשמי, רשתות חברתיות

בין המגיעים היו ליאנה חיימוביץ' ובעלה. "קעקענו את התאריך 7.10.23. אני בת של ניצולת שואה. המספר חרוט לי בלב. אני רוצה שיזכרו את זה. מבחינתי זו הייתה כמו שואה. זה תאריך הלידה מחדש שלי ושל משפחתי. כאילו נולדנו מחדש. ניצלנו מהזוועות והתופת בגלל התושייה של הבת שלי וכיתת הכוננות".

בניזרי סיפר לוואלה!: "כבר שבוע שאני מקעקע אנשים מהעוטף ואנשים שניצלו מהמסיבה שרוצים לקעקע את התאריך בכל מיני צורות. הם מספרים על האסון. בכיתי איתם. זה חותם שהם רוצים שיהיה מקועקע".

גם חיים ילין, ראש המועצה האזורית אשכול לשעבר ותושב קיבוץ בארי, קעקע על זרועו את התאריך של יום הטבח בעוטף עזה. "הסיפורים נערמים והשתיקה רועמת", כתב ילין, חבר הכנסת לשעבר מ'יש עתיד'. "אפשר רק לחבק ולבכות. סיפורי הגבורה של אמהות לביאות. סיפורי הגבורה של חיילים בני בארי שרצו להציל את הקיבוץ, של כיתות הכוננות, ומעל הכל הטלפון הנייד בכל ממ"ד סיפר את הסיפור עד הפרידה והנשימה האחרונה למשפחתו. עדות לשואה ביישובים. נזכור ולא נשכח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully