וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדות לשואה ביישובים": חיים ילין קעקע את התאריך של יום הטבח

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 13:58

ראש המועצה האזורית אשכול לשעבר ותושב קיבוץ בארי, חיים ילין, קעקע על זרועו את התאריך של יום הטבח בעוטף עזה - 7 באוקטובר 2023: "הסיפורים נערמים והשתיקה רועמת. אפשר רק לחבק ולבכות. נזכור ולא נשכח"

בווידאו: תיעוד ממצלמות האבטחה: המחבלים נכנסים לקיבוץ בארי/מצלמות אבטחה

ראש המועצה האזורית אשכול לשעבר ותושב קיבוץ בארי, חיים ילין, קעקע על זרועו את התאריך של יום הטבח בעוטף עזה - 7 באוקטובר 2023.

"הסיפורים נערמים והשתיקה רועמת", כתב ילין, חבר הכנסת לשעבר מ'יש עתיד'. "אפשר רק לחבק ולבכות. סיפורי הגבורה של אמהות לביאות. סיפורי הגבורה של חיילים בני בארי שרצו להציל את הקיבוץ, של כיתות הכוננות, ומעל הכל הטלפון הנייד בכל ממ"ד סיפר את הסיפור עד הפרידה והנשימה האחרונה למשפחתו. עדות לשואה ביישובים. נזכור ולא נשכח".

בריאיון שהעניק לחדשות 12 לפני שישה ימים, סיפר על האסון שעבר על קיבוץ בארי: "אני לא יודע איך אפשר לעכל את הזוועות, האובדן וחוסר האונים. אתה רואה את ההודעות של המשפחות שזועקות בממ"ד שהמחבלים עלינו. אתה לא יכול לעזור, ואתה מבין שזה הסוף שלהם. בכל מקום שהמחבלים לא הצליחו להיכנס, הם שרפו את הבית. אנשים קפצו מהקומה השנייה עם ילדיהם הקטנים ועטפו אותם בשמיכות כדי שלא יישרפו. אתה שואל: זה הבית שלי, המדינה שלי. איפה מי שצריך להגן עלינו?".

  • עוד באותו נושא:
  • חיים ילין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully