וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא הרצוג ביקר בבארי, ופתח מחדש את מפעל הדפוס של הקיבוץ: "גן עדן שהפך לגיהנום"

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 16:27

נשיא המדינה ביקר בקיבוץ עבור פתיחתו המחודשת של מפעל "דפוס בארי", המהווה הצעד הראשון בשיקום הישוב. " אנחנו פה ואנחנו לא יוצאים מפה. נחזיר את החיים למסלולם לאט ובטוח ונוכיח לאוייבנו כי הם לעולם לא ישברו אותנו"

בווידאו: נשיא המדינה ביקר בקיבוץ בארי וחנך את פתיחתו המחודשת של מפעל ‘דפוס בארי׳/אבי קנר

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר היום (ראשון) בקיבוץ בארי עבור פתיחתו המחודשת של מפעל דפוס ביישוב - "דפוס בארי". "היה פה גן עדן שהפך לגיהנום", מסר הרצוג. "יש לנו חובה מוסרית ולאומית להחזיר את בארי להיות גן עדן".

בן סוכמן, מנכ"ל דפוס בארי שאמו נחטפה לעזה במתקפת הטרור, שוחח עפ וואלה! לאחר פתיחתו המחודשת של המפעל. לדבריו, "הקהילה אבלה וכואבת. אנחנו מנסים לייצר כיוון אופטימי לעבר עתיד טוב יותר. הייתי כאן בשבת, אימי חטופה. זאת נקודת אור. זה לא קל, זה ייקח זמן. אנחנו לא עסוקים באיך הגענו למצב הזה. אנחנו לא מתכוונים לוותר".

לצד המפעל, הנשיא ביקר בבתים שנחרבו במתקפה של חמאס, וחיזק את הלוחמים הפועלים כעת במרחב. "האדמה הזו רוויית דם. היו פה חיים"', אמר הנשיא בביקורו בישוב, "היה פה גן עדן שהפך לגיהנום. יש לנו חובה מוסרית ולאומית להחזיר אותו להיות גן עדן. זו חובה ענקית. חובה לזכרם, חובה למשפחות, חובה להשיב הביתה כמה שיותר מהר את החטופים".

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ביקרו בקיבוץ בארי, 15 באוקטובר 2023. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
"להשיב הביתה את החטופים" הרצוג בביקור בבארי/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

"זה נורא לראות את המקום הזה. אנחנו רואים את עוצמת האכזריות המפלצתית מעוררת הפלצות של האויב", מסר הנשיא, "אנחנו צריכים להבין שהאויב הזה חייב לבוא על עונשו במלוא החומרה. יש לחסל את האויב הזה במלוא העוצמה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נשיא המדינה יצחק הרצוג חנך את פתיחתו המחודשת של דפוס בארי בקיבוץ בארי, 15 באוקטובר 2023. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
"התפארת ומקור הגאווה של הקיבוץ", דפוס בארי/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

"מתוך השכול, הדמע, הכאב הנורא והאפלה שבתוכה נמצא היישוב הזה, וכל היישובים מסביב - מכאן אנחנו אומרים לכל העולם כולו 'שום דבר לא ישבור אותנו'", אמר הנשיא בעודו מפעיל מחדש את מכונת הדפוס, "מפעל 'דפוס בארי' הוא התפארת, מקור הגאווה של קיבוץ בארי. בן, מנהל המפעל נמצא פה כדי להחזיר את המכונות לפעולה, וכדי לומר לעולם: אנחנו פה ואנחנו לא יוצאים מפה! נחזיר את החיים למסלולם לאט ובטוח ונחזור להוכיח לעולם כולו, וגם לאויבנו - לעולם לא תשברו אותנו, עם ישראל חי!"

בהמשך, נפגש נשיא המדינה עם לוחמי צה"ל הפרוסים בגזרה וביקש לחזק את ידם ולהודות להם על גבורתם המהווה סמל ומופת ועל נחישותם לנצח במלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully