וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונים הצטרפו לאביחי ברודץ בקריה: "יש לי משפחה בעזה"

עודכן לאחרונה: 14.10.2023 / 13:40

תושב כפר עזה שאשתו ושלושת ילדיו נעדרים, הגיע לקריה למחות להשבת הנעדרים והחטופים: "אני רוצה את הבית שלי, שנחזור ולא תראו אותי יותר אף פעם". אם נוספת: "אני פונה לגלנט והרצי, זה במשמרת שלכם". רבים הגיעו לחזקו, התבקשו להימנע מקריאות פוליטיות

בווידאו: המונים הגיעו להזדהות עם אביחי ברודץ בעלה של הגר ואבא של עופרי אוריה ויובל ,שלי שם טוב אמא של עומר, שירה אלבג אמא של לירי שבני משפחותיהם נחטפו לעזה, הקריה, 14 באוקטובר 2023/רותם דרוב, טל שלו, שלומית תמיר

אביחי ברודץ, תושב כפר עזה שאשתו ושלושת ילדיו נעדרים מאז יום שבת שעברה, הגיע לקריה למחות להשבת הנעדרים והחטופים. הוא עומד עם שלט שעליו כתוב "המשפחה שלי בעזה". בני משפחתו החטופים; רעייתו הגר בת 41 וילדיו עופרי בת 10. יובל בן 8 ואוריה בן 4.

"יש לי משפחה בעזה. אשתי ושלושה ילדים", אמר לוואלה!. "אני מפגין כי יש משפחות של הרבה אנשים שם, לא רק שלי. אני לא מתכוון לזוז מכאן בקרוב. אני רוצה שיחזירו את החטופים. מי שמחליט את זה הם החבר'ה פה ואני רוצה שיחליטו בשבילי ולא בשבילם. הגיעו הרבה אנשים לתמוך בנו מול האסון והשואה שקרתה. אני לא עומד פה בשבילי, אלא בשביל כל הנעדרים".

המוני בני אדם הגיעו הבוקר להביע הזדהות עם ברודץ. חברי המשפחה בקפלן ביקשו מהמפגינים להפסיק לקרוא קריאות "בושה" ולא להפוך את ההפגנה לפוליטית, כשברקע קריאות "ביבי תתפטר".

לאחר מכן הוסיף ברודץ: "אני לא אדם פוליטי. לא רוצה להיות פוליטי. אני רוצה את הבית שלי, שנחזור ולא תראו אותי יותר אף פעם. אני מאוד חושש למשפחה שלי. אין לי שום עניין במדיניות צבאית או מדיניות כלשהי. עשיתי מילואים, הייתי בצבא כל פעם שקראו לי הגעתי. מילאתי את כל ההתחייבויות שלי. אני גר מול הגבול, מיישב את החקלאות, הכול עשיתי. מצפה שיעשו בשבילי. רוצה שהילדים שלנו והנשים שלנו יחזרו, שיגידו בריש גלי שזה הדבר היחיד שעושים עכשיו. מה שאני רואה זה לא מה שאני רוצה לראות. אני רוצה שיגידו לי: 'אביחי, עשינו טעות אנחנו עובדים למענך'. זה לא מה שקורה. אני רוצה שיהיה מסדרון המוניטרי. משהו הומניטרי שישחרר בראש ובראשונה את הנשים והילדים. רוצה שיגידו את זה ויפעלו בהתאם".

אביחי ברודץ, משפחתו נחטפה לעזה, שובת מול משרד הביטחון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אביחי ברודץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שירה אלבג, אמא של לירי אלבג החטופה גם היא, הצטרפה להפגנה ואמרה: "אני פונה לגלנט והרצי, זה במשמרת שלכם. היא הייתה עם פיג'מה, ראינו את הסרטון שלה בטלגרם, עולה על ג'יפ צבאי. הבת שלי חטופה, לא יכול להיות שאף אחד לא מדבר על זה".

"אבא שלי לא נחטף סתם", אמרה אישה נוספת. "הוא נחטף בגלל שאנחנו שנה שלמה נלחמים אחד בשני. תשמעו את הזעקה, איזו זעקה מטורפת כדי שנהיה ביחד. אני זועקת את הזעקה של כל אחד מההורים שנמצאים במצב שלי. אף אימא או הורה לא צריך להיות לעולם במצב הזה. שהוא לא יודע איפה הילד שלו, שהוא לא יודע מה עושים לו".

שלי שם טוב, אמא של עומר שם טוב שנחטף מהמסיבה ברעים: "אני זועקת את הזעקה של כל אחד מההורים שנמצאים במצב שלי, שאף אמא בעולם לא צריכה להיות במצב הזה. לא אמא, לא אבא, לא סבא, לא סבתא ולא האחים. אף אחד לא צריך להיות במצב שהוא לא יודע איפה הילד שלו ולא יודע מה עושים לו. אתם הכוח שלנו".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
שירה אלבג, אמא של לירי אלבג שנחטפה לעזה, הפגנה מול הקרייה, 14 באוקטובר 2023. אורי סלע
שירה אלבג/אורי סלע
המונים הגיעו להזדהות עם אביחי ברודץ, משפחתו נחטפה לעזה ועם משפחות חטופים נוספות, שובת מול משרד הביטחון, הקרייה, 14 באוקטובר 2023. אורי סלע
קריאה להשבת החטופים/אורי סלע
הדבקת תמונות החטופים על הקיר בקריה. טל שלו
הדבקת תמונות החטופים על הקיר בקריה/טל שלו

הבוקר הקדיש העיתון הגרמני די ולט את כל עמוד השער שלו לשמות הנרצחים שזוהו מבין כ-1,300 קורבנות הטבח המזעזע שאירע בדיוק לפני שבוע בעוטף עזה. בעמוד נכתבו מאות רבות של שמות בכתב מיניאטורי כשהכותרת היא: "אלו שמותיהם", ומתחת נכתב: "יותר מ-1,300 בני אדם נרצחו במתקפה האכזרית של חמאס בישראל".

אמש פרסם עיתון הדיילי טלגרף הבריטי תמונה של תינוק ישראלי שנרצח בידי חמאס במתקפת הטרור האכזרית בעוטף עזה ביום שבת בבוקר. התמונה פורסמה בעמוד השלישי של העיתון, אולם עוד בעמוד השער נכתב כי מדובר בתמונה הקשה ביותר שפורסמה בעיתון. "בזמן שאנחנו כותבים זאת, ידינו רועדות, אבל אנחנו צריכים שכל אחד ואחת מכם יידעו - זה קרה", נכתב. באתר האינטרנט של העיתון, פורסמה התמונה תחת אזהרת תוכן רגיש לצפיה.

העיתון הגרמני די וולט מפרסם שער עם 1300 שמות נרצחים במהלך חרבות ברזל. ללא, צילום מסך
שער העיתון הגרמני די וולט/צילום מסך, ללא
עיתון הדיילי טלגרף פרסם תמונה של תינוק שנרצח בידי חמאס, 13 באוקטובר 2023. ללא קרדיט, אתר רשמי
שער הטלגרף אתמול/אתר רשמי, ללא קרדיט

לפני כמה ימים, נשא נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הצהרה בה הביע תמיכה מלאה וחד-משמעית בישראל ובצה"ל, בעקבות מלחמת "חרבות ברזל". במהלך ההצהרה הנשיא תקף בחריפות את ארגון הטרור חמאס, והזהיר את איראן וחיזבאללה: "כל מדינה או ארגון ששוקלים לנצל את המצב, יש לי דבר אחד להגיד לכם - אל תעשו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully