וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: התינוקת שקיבלה את השם 'בארי' - "איפה שהתרחשה התופת, יצמחו חיים חדשים"

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 11:46

"כל ההריון היה לנו שם אחר בראש, אבל בכל פעם שאמרו את השם 'בארי', קרה לי משהו בלב", מספרת האם, לאור קימל, שילדה במרכז הרפואי קפלן. "אנחנו מקבלים תגובות מדהימות על השם. כולם מתקשרים בדמעות ומתרגשים"

לאור ואסף קימל במרכז הרפואי קפלן ברחובות/המרכז הרפואי קפלן ברחובות

לאור קימל, בת 31, הייתה בביתה בנס ציונה ביום שבת בבוקר, כשהתחילו אזעקות בלתי פוסקות בעיר. "הייתי שבוע לפני הלידה, וכמו רבים, לא יכולתי להתנתק מהחדשות", היא מספרת. "ככל שגבר הלחץ, הרגשתי שהצירים שלי התגברו".

לכל העדכונים מהמלחמה

לאור נסעה למרכז הרפואי קפלן, נכנסה לחדר הלידה ומספר שעות לאחר מכן נולדה בתה. "כשהיא יצאה, הרגשתי שפתאום יש מעין אור בחדר, חיים חדשים שצריך להפיח בעם ישראל", אמרה. "כל ההריון היה לנו שם אחר בראש בכלל, אבל כל פעם שאמרו את השם בארי, קרה לי משהו בלב. היה לי ברור שלשם הזה תהיה משמעות הרבה יותר גדולה. איפה שהתרחשה התופת, יצמחו חיים חדשים".

האם מוסיפה ומספרת: "בחדר הלידה, המיילדת המדהימה, אורנה, עוד לא ידעה. כשאמרנו לה תודה רבה על כל העזרה והמאמץ, היא אמרה לנו - תודה שנתתם לי עוד תקווה, שהתארכה המשמרת שלי ולא הייתי צריכה לסיים את המשמרת ולחזור לכל מה שקורה במדינה".

תינוקת בשם בארי נולדה במרכז הרפואי קפלן. באדיבות המשפחה
"כשהיא יצאה, הרגשתי שפתאום יש מעין אור בחדר"/באדיבות המשפחה

לאור מספרת שהתגובות לשם המיוחד מיהרו להגיע, ותמונה של התינוקת החדשה הפכה ויראלית ברשת: "אנחנו מקבלים תגובות מדהימות! גם כשבעלי עלה לתורה להכריז על השם. כולם מתקשרים בדמעות ומתרגשים". ויש לה מסר אופטימי, גם בתקופה קשה זו: "החיים חזקים, ועוד נדע ימים טובים ושקטים. עם ישראל חי!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully