וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באל-ג'זירה פרסמו תיעוד של שחרור חטופים מעזה. דובר צה"ל: "מנסים לשנות את האמת"

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 3:50

אל-ג'זירה פרסמו סרטון שמתעד את שחרורה של אביטל אלדג'ם לצד שני ילדים קטנים - נגב בן ה-4 ואשל בן החצי-שנה - שאמם ככל הנראה נחטפה לרצועת עזה. אביטל הצליחה להשתחרר ביום חטיפתה, ובעוד בדרכה חזרה לשטח ישראל, היא מצאה את הילדים ולקחה אותם בחזרה לביתם

שחרור ישראלית ושני ילדים מרצועת עזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אל-ג'זירה פרסמו הערב (רביעי) תיעוד חדש מאירוע שקרה ביום שבת, של שחרור ישראלית ושני ילדים שנשבו לרצועת עזה. הישראלית, אביטל אלדג'ם, ושני הילדים הקטנים - נגב בן הארבע ואשל בן החצי שנה - שבו לגבולות ישראל, בעוד אמם ככל הנראה נחטפה. אביטל, חברת המשפחה, נחטפה או נמלטה והצליחה להשתחרר, ובעוד בדרכה חזרה לשטח ישראל, היא מצאה את הילדים בלילה ולקחה אותם דרך השדות בחזרה לביתם.

אמם של הילדים, עדי ויטל-קפלון בת ה-33, ככל הנראה נחטפה מביתה בחולית יחד עם השניים. במשפחת קפלון היו בסביבה גם בניו של המשורר יונדב קפלון, שהשתתפו במסיבה מחוץ לקיבוץ נירים, אך מלבד הטרגדיה של אירוע החטיפה, גם חברתו של בנו השני של יונדב נרצחה וגם חבר של משפחת קפלון.

"ממה שהבנו היא נחטפה, או נמלטה או שוחררה, אבל היא זיהתה אותם אתמול בלילה על הגדר ולקחה אותם חזרה לישראל", סיפר יונדב על החילוץ של אביטל שהשיבה את נכדיו לשטחי הארץ. "חיילים מצאו אותה ועזרו להם להתקדם עד גבולות, ועכשיו הם בדרכם לירושלים, כי נגב פצוע קל עם רסיסים ברגל שלא טופלו, ואשל לא עבר בדיקה רפואית".

דובר צה"ל בערבית, סגן אלוף אביחי אדרעי הגיב לתיעוד: "לאחר שכל העולם ראה את פניו המכוערות והאמיתיות כארגון ברברי שהוציא להורג מאות ילדים ונשים חפים מפשע בטבח נורא, חמאס מנסה לשנות את האמת באמצעות פרסום סרטון תעמולה דרך שופרות התקשורת שלו", כתב ב-X. "האמת ברורה וברורה, והיא תתברר עוד יותר בימים הקרובים. חמאס יותר גרוע מדאעש, ואנחנו נמשיך לפגוע בו בעוצמה בלי לעצור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully