וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ארגן את ההלוויה של עצמו ונקבר בחיים: "רציתי להישאר שם עוד"

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 0:14

ויקטור אמלה רצה משום מה לדעת איך זה מרגיש להיות מת ו"בילה" במשך שעה בארון קבורה מתחת לאדמה בזמן שחבריו מספידים אותו: "ממש נהניתי מזה"

גבר ביים את מותו והגיע להלוויה של עצמו במסוק/ikTok/@el.tiktokeur2

גבר שהחליט משום מה שהוא רוצה "לחוות את חוויית המוות" ארגן לעצמו הלווייה ואפילו קבר את עצמו בעודו בחיים. ויקטור אמלה,סופר בן 63, החליט בצעד ממש לא שגרתי להיפרד מחבריו ומשפחתו לפני שחפר לעצמו קבר בחווה שבה הוא נולדף נכנס לתוך ארון הקבורה שהזמין במיוחד לרגל האירוע והיה מתחת לאדמה במשך שעה.

הגבר הספרדי גם ביקש ממשפחתו וחבריו לקרוא עליו הספד: "החברים שלי פינקו אותי. זה היה נפלא ונהניתי מזה מאוד. כשכיסו אותי ונותרתי בחשיכה, שמעתי את שאריות החול והאפר שנוחתים על הארון שלי. לרגע נכנסתי לפאניקה, אבל זה נרגע והתחלתי ליהנות מזה. הלוואי שהייתי יכול להישאר שם זמן רב יותר", הוא סיכם.

הוא סיפר כי החוויה הייתה "מאתגרת ומעוררת הערכה" והעיד שבאופן אירוני היא גרמה לו להרגיש שהוא "נולד מחדש" ונתנה לו דרייב מחודש לרצות "לחיות עוד 40 שנה".

מסתבר שאמלה התעניין במוות של עצמו כשהיה בן 15 וביקש מ"הרוחות" לדעת מתי הוא ימות: "הצטערתי על זה מאוחר יותר, אל תעשו את זה בבית", הוא אמר והוסיף שהרוחות נתנו לו עד גיל 65 לחיות. "עבור ילד בן 15, 65 נשמע כמו חיי נצח, זה היה ממש רחוק ממני".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

והוא מסכם

@cuatrotv Víctor Amela se sometió a un funeral en vida ⚰️ #Muerte #Funeral #Vida #Cuatro #Mediaset ? #Horizonte los jueves a las 22:50 horas y en #Mitele ♬ sonido original - Cuatro

הוא הוסיף שההשתתפות בהלוויה של עצמו עזרה לו להפסיק לחשוב על האפשרות למות בגיל צעיר, לחזק את מערכות היחסים שלו ולעודד אחרים לעשות את אותו הדבר. "אני חושב שכולם צריכים לחוות את ההלוויה שלהם לפני שהם מתים", אמר אמלה. "זו יכולה להיות חוויה מאוד חיובית ומעוררת מחשבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully