וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סא"ל עלים סעד נפל בגבול לבנון יממה לפני חופשת השחרור: "הציל תושבים בפעולתו"

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 15:58

ביישוב יאנוח-ג'ת הוא למנוחות סא"ל עלים סעד, סגן מפקד חטיבת 300, שנפל בקרב מול מחבלים שחדרו מלבנון. עלים הוא החלל ה-25 של היישוב הדרוזי. "טובי בנינו ממשיכים להגן על ביטחון ישראל גם במחיר הכבד מכל". זו ההודעה האחרונה ששלח סעד לפני הקרב

בווידאו: סא"ל עלים סעד שנפל בקרב בגבול לבנון מובא למנוחות/שלומי גבאי, יואב איתיאל

ביישוב יאנוח-ג'ת הובא היום (שלישי) למנוחות סגן אלוף עלים סעד, סגן מפקד חטיבה 300, שנפל בקרב מול מחבלים שחדרו אתמול מגבול לבנון באזור הגליל המערבי. עלים הוא החלל ה-25 של היישוב הדרוזי. תא"ל ברוך שפיגל, נציג צה"ל בהלוויה המשמש כסגן מתאם פעולות הממשלה בשטחים ובעברו מח"ט גולני, אמר: "זו תהיה מלחמה ארוכה וקשה, אבל אנחנו נמוטט את האויב. כי אין לנו ברירה אחרת".

סגן-אלוף עלים סעד, שנהרג בהיתקלות עם מחבל בדרום לבנון. 10 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סגן-אלוף עלים סעד, שנהרג בהיתקלות עם מחבל בדרום לבנון. 10 בספטמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סגן מפקד האוגדה שיבח את סעד ואמר: "בפעולתו הציל את תושבי ערב אל עראמשה ואדמית". בהלוויה ספד השייח מואפק טריף, המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית בישראל. "המלחמה שנכפתה על המדינה בימים האחרונים הינה מלחמת קיום, האויבים מדרום ומצפון מחפשים להשמיד את המדינה, היום כל מדינת ישראל היא חזית אחת", אמר השייח טריף. "יש רגעים אחדים בחייה של אומה שיש להתעלות בהם ברוך ולהתאחד מעל לכל מחלוקת. אנו נמצאים כיום ברגעים אלו".

עוד אמר טריף: "העדה הדרוזית הינה בשר מבשרה של מדינת ישראל עוד מימי תקומתה אבותינו וסבותינו נטלו חלק בבניין הארץ ובהגנה על ביטחונה, טובי בנינו ממשיכים לעשות זאת, גם במחיר הכבד מכל: חירוף הנפש. כעת מיטב בני העדה וחייליה, בסדיר ובמילואים, נלחמים בגבורה בדרום ובצפון ומגינים על התושבים יחד עם אחיהם היהודים. מבית העלמין הצבאי מכפר יאנוח, אנו שולחים גם את תנחומינו למאות משפחות הנופלים במערכה בדרום, קצינים, חיילים ואזרחים שנרצחו בביתם. מאחלים החלמה מהירה לפצועים, מחבקים ומחזקים את משפחות השבויים והנעדרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הלווית עלים סעד בינוח, 10 באוקטובר 2023. יואב איתיאל
היתומים חלא, מאי ו אדם עם תמונת אביהם/יואב איתיאל
הלווית עלים סעד בינוח, 10 באוקטובר 2023. יואב איתיאל
הלווית עלים סעד בינוח, 10 באוקטובר 2023/יואב איתיאל
הלווית עלים סעד בינוח, 10 באוקטובר 2023. שלומי גבאי
הלווית עלים סעד בינוח, 10 באוקטובר 2023/שלומי גבאי
השיח מואפק טריף בהלווית עלים סעד בינוח, 10 באוקטובר 2023. שלומי גבאי
השיח מואפק טריף בהלווית עלים סעד בינוח, 10 באוקטובר 2023/שלומי גבאי

לסיום הוא אמר: "אנו מתפללים לאל הכול יכול להסיר את ענני המלחמה המתמשכת והקשה הזו ולהחזיר את השקט והביטחון לחלקי ארצנו הקדושה, מתפללים לו הכול יכול שיעניק לכם סבלנות יפה ויפצה אותנו על פטירתנו. נפטר. שהאובדן שלך תמיד יהיה בטוח וטוב ירחם ה' על נפטרנו ותזכה לשכר טוב והישרדות אחריו, אנו שייכים לה' ואליו נשוב".

ההתכתבות האחרונה של סא"ל עלים סעד. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ההתכתבות האחרונה של סא"ל עלים סעד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עלים היה אמור לצאת לחופשת שחרור ביום שלפני מותו. באותו ערב שיתף בשיחת וואטסאפ עם יובל, ששירתה כע. סמג"ד שלו בגדוד קרקל: "אני לצערי לא יודע איפה לכאוב ועל מי לכאוב. יש לי מלא חברים קרובים שנפלו, שני אחיינים פצועים קשה. אנחנו נדבר כשהכול יסתיים עם ניצחון בעזרת השם והכול יחזור לשגרה. הכי חשוב שעכשיו תשמרו על עצמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully