וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדה הדרוזית באבל כבד על סא"ל עלים סעד, שנפל בקרב בגבול לבנון: "כולם בוכים על אובדנו"

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 12:10

עלים סעד, בן ה-40 מיאנוח-ג'ת, נהרג אמש מירי מחבל שחדר לארץ. הוא היה נשוי ואב לשלושה, והותר אחריו גם את הוריו, ו-13 אחים. "כולם במשפחה תורמים לביטחון מדינת ישראל", העידו עליו בעדה הדרוזית. "בן אדם ומפקד מוערך, על ידי כל מי שבא איתו במגע"

אלפים בהלוויית מח"ט הנח"ל שנפל בקרב מול מחבלים: "זינקת קדימה, חתרת למגע"/כאן11

אבל כבד נפל בקרב בני העדה הדרוזית עם הידיעה על נפילתו של סגן אלוף עלים סעד בן ה-40 מהכפר יאנוח-ג'ת, שנהרג אתמול בהיתקלות עם מחבלים שחדרו לארץ בגבול לבנון. הלוויתו של סעד, אותו מכנים בקהילה בשם עלים סעד, תיערך היום (שלישי) בכפרו.

"הוא נלחם בעוז ובגבורה במחבלים שחדרו מלבנון ויחד עם חייליו חיסל אותם, אך חטף כדור שלקח אותו מילדיו, מחבריו, משפחתו, מהעדה ומישראל", ספד לו ראש המועצה המקומית ינוח-ג'ת, מודי סעד, "עלים נהרג בעת מילוי תפקידו - בשמירה על גבולה הצפוני של המדינה היקרה שלנו. מי ייתן והוא יהיה החלל האחרון במלחמה הזו, ובכלל".

סעד, נשוי ואב לשלושה, הוא בן למשפחה מרובת ילדים, והותר אחריו את הוריו, 12 אחיות ושני אחים. "כולם במשפחה הזו תורמים לביטחון מדינת ישראל", אומרים בעדה. "ההורים של סעד נפרדים מבן למופת, אהוב שכולם מעריכים אותו ומכבדים, עלים היה בן אדם ומפקד מוערך על ידי כל מי שבא איתו במגע. הוא היה אדם מיוחד שתרומתו הייתה רבה, עכשיו כולם בוכים על אובדנו".

סגן-אלוף עלים סעד, שנהרג בהיתקלות עם מחבל בדרום לבנון. 10 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סגן-אלוף עלים סעד, שנהרג בהיתקלות עם מחבל בדרום לבנון. 10 בספטמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"נלחמת במחבלים בגבול לבנון עד נשימתך האחרונה בהגנה על המולדת, כל כך אצילי, גיבור שאתה", הוסיף קצין משטרה המשרת בצפון, קרוב משפחתו.

שישה לוחמים נוספים נפגעו אתמול בחילופי האש שאירעו סמוך לכפר עראמשה, והובאו לבתי חולים בצפון. ארבעה מהם עדיין מאושפזים במרכז הרפואי לגליל שבנהריה. לוחם בן 36, מאושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם, לאחר שנותח במהלך הלילה. לצידו, חבריו ליחידה, בני 35, 29 ו-26, מאושפזים במצב קל ובינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully