וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של עמית בן יגאל מפעילה חמ"ל: "מרגישים בנוח לפנות אליי"

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 18:47

נאוה רביבו, ששכלה את בנה שנפל בפעילות מבצעית, פועלת מכפר המכביה בחמ"ל שבו אוספים ציוד ותרומות לחיילים ולאזרחים. "יותר קל לאנשים לפנות אליי בגלל מה שקרה לנו", סיפרה לוואלה!. "הבן שלי מוביל אותי למקום שבו כולנו ניגאל מייסורים ולא יהיו יותר מלחמות"

נאוה רביבו, אמו של עמית בן יגאל שנפל בפעילות מבצעית לפני שנתיים, מנהלת חמ"ל אזרחי בכפר המכבייה שבו אוספים ציוד ותרומות לחיילים ואזרחים. בשיחה עם וואלה! סיפרה כי "הרבה אנשים טובים הגיעו. הושטנו יד בבוקר וזה גדל בצורה מטורפת", היא סיפרה.

הפגנה נגד אי הריסת בית המחבל שרצח את עמית בן יגאל ברחבת בית אריאלה, ת"א 16 באוגוסט 2020. ראובן קסטרו
נאוה רביבו/ראובן קסטרו

עוד היא מתארת כי "אנחנו מנסים לענות לצרכים מיוחדים של אנשים שזקוקים לטיפולים נפשיים, יש פה מטפלים, רופאה, בני נוער שמשחקים עם הילדים, הדרכות לאן מגיעים בזמן אזעקה. הגיעו לכאן כ-60 משפחות תושבים מנתיב העשרה, שדרות, אור הנר וכל העוטף. מכאן שולחים גם לחיילים כל דבר שצריכים, מהיגיינה, לבגדים ואוכל".

לדבריה, "אני נמצאת במלון עם בנותיי. אין לנו ממ"ד בבית. הגענו כשאני קפואה ולא מבינה מה קורה, סוף העולם הגיע. עזבתי הכול והייתי עם הבנות. התעוררתי בבוקר ממקום של כל הזוועות האלה מצריכות התגייסות שלנו. אני חושבת שיותר קל לאנשים לפנות אליי בגלל מה שקרה לנו, אנשים מרגישים יותר בנוח לפנות אליי. יש בי מנגנון שנוצר שיודע להפריד".

עמית בן יגאל, נהרג בפעילות בכפר יעבד. פייסבוק, אתר רשמי
עמית בן יגאל/אתר רשמי, פייסבוק

רביבו נזכרה בדמעות על בנה עמית שנפל: "עמית היה ילד של עשייה. הוא אמר שלהיות גולנצ'יק זה לא להסתכל לאחור. יש מדינה שלמה מאחוריך. עכשיו כשאני רגע אחד חושבת על כל הדבר הזה, אני נאחזת בתקווה הענקית שאני מצפה לה מהיום שעמית נפל, שכולנו ניגאל מהייסורים. אני רוצה להיות שם ואני יודעת שהבן שלי מוביל אותי למקום הזה. אני בולדוזר מאז. אעשה הכול כדי שהעולם יבין שאפשר להתנהל גם בלי מלחמות. ואם מלחמה - אז מלחמה לשמחה. אני עדיין לא מסוגלת ללכת לבית העלמין ובוחרת בעשייה כמו שאני יודעת לעשות. זה פשוט מרפא אותי. אני בהזיה, אפילו לא יודעת עדיין מה הקמתי פה. ריפאתי פה אנשים ברגע. מהמקום שאיבדתי ילד ואני באה לתת יד, משהו באנשים מולי אומר מי אנחנו בכלל שנקטר".

החמ"ל של ליעד אילני וחברי כנסת ברמת גן. אורי סלע
החמ"ל הנוסף של חבר מועצת העיר ר"ג ליעד אילני עם חברי כנסת/אורי סלע

במקביל לחמ"ל שמנהלת נאוה ברמת גן, קם חמ"ל אזרחי נוסף שמנהלים המועמד לראשות העיר ליעד אילני ועמותת "נחמה והצלה לישראל", יחד עם מתנדבים ותושבים רבים. לחמ"ל זה חברו שורה ארוכה של חברי כנסת ויועצים פרלמנטרים מכל המפלגות שעובדים יחד לטובת איסוף ציוד ותמיכה בחיילים ואזרחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully