וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי משבר בני הערובה באופקים: "הרגשנו שאנחנו לפני המוות"

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 14:07

בני הזוג שנלקחו בשבי על ידי חמאס ברחוב התמר בעיר שוחררו הבוקר מבית החולים. תושבי הרחוב מתקשים לעכל את היום הקשה שעבר עליהם. "המחבלים נכנסו עם RPG לאחד הבתים וירו. זה היה סרט אימה", סיפר תושב השכונה. משפחה אחרת עזבה לבאר שבע: "רוצים להתרחק"

פגיעה ישירה בבית חולים ברזילי/דוברות ברזילי

באופקים מנסים להתאושש היום (ראשון) לאחר משבר בני הערובה שהסתיים לאחר שעות ארוכות בשעה מאוחרת אמש. בני הזוג ששהו בבית שנלקח בשבי מחבלי חמאס שוחררו הבוקר מבית החולים. התושבים ברחוב התמר מנסים כעת לעכל את מה שעבר עליהם בזמן שירי הרקטות, שמכוון גם לעבר העיר שלהם, נמשך.

המלחמה בעזה - לעדכונים שוטפים לחצו כאן

"זו הפעם הראשונה שאנחנו יוצאים מהבית מאז מה שקרה", שחזרה שרי עווד, שמתגוררת ברחוב, בשיחה עם וואלה!. "פתאום הרגשתי שאני מבינה מה זה פחד מוות. הרגשנו שאנחנו לפני המוות. התחלנו לקרוא תהילים והתקשרנו למי שאפשר. זה רחוב שקט בשכונה נעימה. איך הפכנו לשדה קרב מבלי שמגנים עלינו?".

הנזק באופקים לאחר האירועים אתמול. מירב כהן
הנזק באופקים לאחר האירועים אתמול/מירב כהן
הנזק באופקים לאחר האירועים אתמול. מירב כהן
הנזק באופקים לאחר האירועים אתמול/מירב כהן

אליקים כהן גר מול הבית שהותקף על ידי מחבלי חמאס. "בשעה 06:30 התחילו אזעקות ובסביבות 7 התחלנו לשמוע יריות", הוא מספר. "ראיתי כמה מחבלים ותושבים מהשכונה התחילו לירות עליהם בחזרה, אבל המחבלים הצליחו לרצוח אותם. אחר כך הגיעו כוחות משטרה וניסו לנטרל אותם וגם לא הצליחו".

בשלב הזה התחילו מחבלים להיכנס לבתים. "הם נכנסו לאחד הבתים עם RPG וירו על הבתים. הם שלטו על כל הרחוב. ניסיתי לתפוס את המשטרה כמה פעמים ולא היה מענה. הרגשתי בסרט אימה. הרגשתי שאין מי שיגן עלינו".

נזק לבית באופקים אחרי האירועים אתמול. מירב כהן
נזק לבית באופקים אחרי האירועים אתמול/מירב כהן

משפחת קרדנס המתגוררת ברחוב החליטה לעזוב ונסעה לבאר שבע. "גיסי נרצח פה", סיפרה בת המשפחה. יש פה תחושה של חוסר ביטחון וכל הזמן יש התראות. אנחנו מעדיפים להתרחק מכאן. אנחנו צריכים לשמור על עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully