וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות מזעזעת: "סבתא שלי בת 85 נחטפה באין מפריע לרצועת עזה"

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 14:39

אדווה אדר פרסמה את תמונתה של סבתה יפה אדר וכתבה כי היא נחטפה לרצועה מביתה שבקיבוץ בעוטף עזה: "סבתא שלי כנראה זרוקה איפה שהוא, סובלת מכאבים קשים, בלי תרופות, בלי אוכל". גם השחקן אורי רביץ כתב כי אמו בת ה-84 נחטפה: "עד לרגע זה איש לא דיבר איתנו"

בווידאו: חמאס השתלט על אחד מבסיס צה״ל ברצועה/מערכת וואלה!

בין שלל העדויות שפורסמו ברשתות החברתיות על קרובי משפחה שנעדרים ועל כאלו שנחטפו לרצועת עזה, הופצה גם עדות מזעזעת במיוחד. אדווה אדר פרסמה את תמונתה של סבתה יפה אדר (85), אשר צולמה על ידי מחבלי חמאס, וכתבה כי היא נחטפה לרצועה מביתה שבקיבוץ בעוטף עזה.

"זאת סבתא שלי! נחטפת באין מפריע לרצועת עזה", כתבה אדווה אדר. "קוראים לה יפה אדר, היא בת 85!! סבתא שלי שהקימה את הקיבוץ בשתי ידיה, שהאמינה בציונות, שאהבה את המדינה הזאת שהפקירה אותה, חטופה. כנראה זרוקה איפה שהוא, סובלת מכאבים קשים, בלי תרופות, בלי אוכל ובלי מים, מתה מפחד, לבד.

"אף אחד לא מדבר איתנו, לא יודע להגיד שום דבר, את כל המידע שיש לנו גילינו מסרטונים שהופצו.
אני רוצה שהתמונה הזאת תיחרט לכל המנותקים בממשלה הבזיונית הזאת. שיבינו שיש פה אנשים, קשישים וילדים, נשים וגברים, עם שמות ומשפחות. אני רוצה שהם לא ישנו בלילה ויהפכו כל פיסת אדמה עד שהאנשים האלה יחזרו הביתה. בבקשה תשתפן את הפוסט. מקווה שיגיע לאנשים שאולי יוכלו לעזור לנו".

משפחות רבות עדיין מחפשות אחר שביב מידע על יקיריהם שייתכן כי נחטפו לרצועת עזה, יותר מ-24 שעות לאחר פרוץ מתקפת הפתע של חמאס ותחילת מבצע "חרבות ברזל". שרון גורדני, בן 25 מקדרון, נעדר מאז שהלך לבלות יחד עם חבריו במסיבת הטבע בדרום. משפחתו וחבריו מבקשים את עזרת הציבור אם יש פריט מידע אודותיו ומצבו.

אביו אייל שיתף את וואלה!: "הדבר היחיד שאנחנו יודעים זה שהוא והחברים שלו הסתררו בתוך מקלט. מחבלים זרקו פנימה רימונים ומשם הוא נעלם". אייל סיפר שלאחר מכן חבריו שנפצעו גם באירוע צעקו את שמו וחיפשו אחריו. "הכאב הכי גדול זה שאף אחד לא מדבר, לא המדינה ולא בתי חולים. אנחנו מרגישים שמתעלמים מאיתנו".

בין הנעדרים גם שנהב יעקב, שהם יעקב וליאל גרפי. "הם היו במסיבה ולא יצרו קשר מאז אתמול בתשע בבוקר", סיפר דביר יעקב, אחיהם של שנהב ושהם. "לא שמענו כלום, אף אחד לא אומר לנו כלום. רק אומרים לנו שהם נעדרים. אנחנו יודעים שיש הרבה הרוגים אלמונים ואני מקווה שנשמע בשורות טובות. איפה המדינה?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

קשישה נוספת, אמו של השחקן אורי רביץ, נחטפה אף היא לרצועת עזה. "זו אמא שלי עם החולצה בצבע תכלת", כתב בפייסבוק. "היא בת 84. היא נחטפה מביתה בנחל עוז ע"י החמאס. התמונה הזו הגיעה אלי לפני שעה והיא אות החיים הראשון, או עדות על מה קורה איתה אחרי יותר מ 24 שעות שלא ניתן היה להשיג אותה. אחי שגם היה נצור במקום אחר בנחל עוז הצליח להגיע לביתה אחרי שהחיילים הגיעו לשחרר אותו וללוות אותו לאוטובוס שפינה את תושבי נחל עוז למקום בטוח יותר. הוא מצא בית וממ"ד פרוץ והפוך. אמא לא הייתה שם. הצילום הזה מוכיח איפה היא נמצאת. עד לרגע זה איש או גוף לא מתכלל את האירוע. פונה אלינו או נותן עבורנו איזו כתובת, תדרוך, סעד, עצה כזו או אחרת. הפקרת תושבי עוטף עזה נמשכת גם אחרי שהנורא מכל קרה! לא נתפס המחדל".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully