וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבסורד: צה"ל ממשיך להזהיר את אנשי חמאס לפני שהוא ממוטט רבי קומות

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 14:47

גורמים לשעבר במערכת הביטחון מותחים ביקורת על המשך שימוש בנוהל "הקש בגג" לפני מיטוט רבי הקומות ברצועת עזה. הגורמים קוראים לנהוג ביד קשה נגד כלל פעילי חמאס, בכירים וזוטרים. נכון לשעה זו, כוחות פועלים בשישה מוקדים בעוטף עזה כדי לטהר אותם ממחבלים

בווידאו: בשידור חי: צה"ל מבצע "הקש בגג" בעזה/רויטרס

גורמים לשעבר במערכת הביטחון מותחים ביקורת על צה"ל, שממשיך להזהיר את אנשי חמאס לפני מיטוט רבי הקומות חרף העובדה שישנם יותר מ-260 פלסטינים הרוגים. הגורמים אמרו לוואלה! שיש לנהוג ביד קשה נגד כלל פעילי חמאס בכירים וזוטרים שהכריזו מלחמה על ישראל ולא להמשיך ולהשתמש בכלים של מבצעים, סבבי לחימה וימי קרב אלא בכלים של מלחמה.

אלוף במילואים יצחק בריק, שהתבטא רבות על היעדר המוכנות למלחמה, התראיין הבוקר לינון מגל וחיים לוינסון ב-103fm ואמר: "צדקתי לצערי ואני מקווה מאוד שלא אהיה צודק עוד יותר. אם תיפתח מלחמה אזורית ולא נהיה מוכנים אליה, האסון יהיה במאות מונים יותר גדול. הצהרת ראש הממשלה אתמול חייבת לקחת בחשבון שלעוצמה של איראן יש יכולת לשטח את מדינת ישראל. לא רק שהמילואים לא מוכנים, קיצצו את הצבא למצב שבו אין לנו יכולת להתמודד עם חמש זירות במקביל. צריך להקים משמר לאומי של 100 אלף אנשים ולתת להם נשק להגן על עצמם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תקיפות צה"ל בעזה  07 באוקטובר 2023. Atia Mohammed, אתר רשמי
תקיפות צה"ל בעזה 07 באוקטובר 2023/אתר רשמי, Atia Mohammed
כוחות בעיר שדרות- יום הלחימה השני במלחמת חרבות הברזל. Oren Ben Hakoon, פלאש 90
כוחות בשדרות/פלאש 90, Oren Ben Hakoon

במקביל, עדיין לא הסתיים הליך טיהור היישובים בעוטף עזה ממחבלים שחדרו אתמול. נכון לשעה זו, ישנם שישה מוקדי לחימה שטרם הוכרז עליהם כמטוהרים. הכוחות עוברים בית-בית, בשטחים הפתוחים ובסבך ומבצעים סריקות.

בינתיים, משפחות רבות מעוטף עזה מפונות על ידי הכוחות או מתפנות עצמאית. תושב בארי סיפר: "בקיבוץ עדיין מתנהלים קרבות. לאט לאט מפנים משפחות עם ילדים בעיקר לים המלח ועין גדי. עדיין אין שליטה בקיבוץ ועדיין שומעים קולות ירי".

ובשדרות ממשיכות העבודות לאחר הרס תחנת המשטרה בעיר בעקבות התבצרות המחבלים שם. "מה שקרה פה מזעזע", אמר אחד התושבים. עד לפנות בוקר ניהלו כוחות המשטרה מלחמה מול המחבלים והצליחו לחסל אותם. היום כבר לא נשאר כלום מהתחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully