וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה יצאה לפתוח את המקלט ונהרגה מפגיעת רקטה: "הייתה מדהימה"

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 12:10

חנה בן ארצי, בת 69 ממושב כפר אביב הסמוך לאשדוד, היא ההרוגה מפגיעת רקטה. בן ארצי הייתה בצוות החירום של המושב ויצאה לפתוח את המקלט, אך נפגעה מההדף והרסיסים ונהרגה. בתה סיפרה לוואלה!: "רצנו למקלט וראינו את אמא שוכבת ללא סימני חיים"

בווידאו: מחבלים חדרו מעזה לשטח ישראל וירי כבד מהדרום ועד מרכז הארץ/צילום: יותם רונן, אבי רוקח, ניב אהרונסון, רויטרס ותיעוד ברשתות חברתיות על פי סעיף 27 א' לחוק זכוית היוצרים

חנה בן ארצי, בת 69 ממושב כפר אביב הסמוך לאשדוד, היא האישה שנהרגה הבוקר (שבת) מפגיעת רקטה במהלך מתקפת הרקטות מרצועת עזה. היא הותירה שלושה ילדים ושישה נכדים. היא הייתה לבד בביתה כי בן זוגה נמצא בחו"ל. במשך חייה היא עבדה כמורה ובשנים האחרונות בפנסיה.

בן ארצי הייתה חלק מצוות החירום של היישוב ולכן כשהייתה האזעקה היא יצאה מביתה לפתוח את המקלט מעבר לביתה, אך הפגיעה הייתה בסמוך אליה והיא נפגעה מההדף והרסיסים.

זירת הנפילה בכפר אביב. ארז הראל, מערכת וואלה
זירת הנפילה בכפר אביב/מערכת וואלה, ארז הראל

בתה שיתפה את וואלה: "היא הייתה מדהימה, אכפתית וטובת לב. אני גרה בבית מאחור, זה בית ילדותי. גם אני רצתי למקלט כששמענו את האזעקה. ניסתי לצלצל אליה אבל היא לא ענתה. רצנו למקלט וראינו את אמא שלי שוכבת פה והיא כבר לא הראתה סימני חיים. אחי הגיע וניסה להחיות. ראו שהיא כבר לא נושמת".

שי לרנר, שמתגורר ברחוב, סיפר לוואלה!: "אנחנו היינו בממ"ד בבית. שמענו את הפיצוץ ואחרי זה יצאנו וראינו את המשטרה, מכבי אש והבנו שהיא הייתה בדרך למקלט לפתוח את הדלת והייתה פגיעה בכביש והיא נפגעה מהרסיסים. אני גר ארבעה בתים מפה. זה מעציב מאוד, מלחיץ קצת. עד לפני 5 שנים שירתתי בפיקוד העורף והייתי בהמון זירות אז מוכר לי הדבר הזה. אבל כשזה קורה לך בחצר האחורית, זה קצת בעייתי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
זירת הנפילה בכפר אביב. ארז הראל, מערכת וואלה
זירת הנפילה בכפר אביב/מערכת וואלה, ארז הראל

בסמוך לשעה 06:00 החלה מתקפת הרקטות על יישובי הדרום ועד רמת השרון באזור המרכז, שבמהלכה הצליחו לחדור מחבלים לשטח ישראל. מלבד בן ארצי שנהרגה, ישנם פצועים, בהם שני פצועים קשה, מנפילות מאזור הדרום ועד המרכז והם פונו לבתי החולים סורוקה, אסף הרופא וקפלן.

בצה"ל הודיעו על כניסה למצב כוננות מלחמה, והחלו לתקוף יעדים ברצועת עזה. בצבא ביקשו מתושבי העוטף להישאר סמוך למרחבים מוגנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully