וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נהרג בתאונת פגע וברח בנתניה: "הופקר למוות"

עודכן לאחרונה: 6.10.2023 / 17:52

מת מפצעיו רפאל בן לולו בן ה-28 מגבעת שמואל, שנפצע אנוש בתאונת הפגע וברח ליד חוף פולג. בן לולו הותיר אחריו ילדה קטנה, אותה גידל במשמורת משותפת. חברו הטוב שיתף את וואלה!: "היה אדם נפלא, בלתי נתפס שבחור צעיר נדרס והופקר - ולאף אחד לא אכפת"

בווידאו: צעיר נהרג מפגיעת רכב ליד בן שמן, החשוד נמלט/צילום: מד"א

בבית החולים בילינסון נקבע היום (שישי) מותו של רפאל בן לולו, בן 28 מגבעת שמואל, שנפגע אתמול בתאונת פגע וברח ליד חוף פולג ופונה במצב אנוש. רפאל היה אב לילדה קטנה.

חברו הטוב אבי שיתף את וואלה: "הוא היה אדם נפלא, טוב לב, סיים עכשיו לימודי הנדסת חשמל. גידל במשמורת משותפת ילדה בת 6 אותה אהב מאוד. היה איש שתמיד עזר, עשה הרבה חסדים, עם מאור פנים יוצא דופן ונכנס ללב של כל אדם שהכיר אותו. בלתי נתפס שבחור צעיר נדרס והופקר למוות ולאף אחד לא איכפת".

רפאל בן לולו, ההרוג בתאונת פגע וברח בנתניה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רפאל בן לולו, ההרוג בתאונת פגע וברח בנתניה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הנהג החשוד טען אתמול בחקירה כי נפל קורבן לתקיפה על ידי שלושה שודדים במהלך נסיעתו. "הוא נסע בפולג, רכב לבן עקף אותו ושני בחורים נכנסו לרכבו", אמרה בדיון הארכת מעצרו עו"ד ענת קירשנברג, שמייצגת אותו מטעם הסנגוריה הציבורית. "אחד מהם חבש כיפה והשני, קורבן הדריסה, נעמד על מכסה המנוע ברכב". רס"ב רועי שובל, נציג המשטרה בדיון, טען כי גרסתו של החשוד "מעוררת קושי" ביחס לממצאים אחרים.

בתום הדיון, סגנית נשיא בית משפט השלום בפתח תקווה זהר דיבון סגל הורתה על הארכת מעצרו ביממה. "לנוכח הגרסאות הקוטביות וטענת החשוד בפרט לפיה, הותקף על ידי שלושה, וכאשר יש בתיעוד אובייקטיבי בדמות מצלמת אבטחה כדי לאשש או להפריך טענו זו, ומכיוון שנמסר כי היחידה החוקרת כבר פעלה לקבלה לפחות של חלק מהמצלמות, מצאתי להיעתר לבקשה באופן חלקי", סיכמה ונמיקה השופטת. היום מעצרו הוארך בעוד בחמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully